Комплекс зважування вантажівок у русі завершують встановлювати у селі Невицьке на Закарпатті

Перед введенням у користування, система зважування вантажівок повинна пройти тестування, – розповів інженер Руслан Кириченко. За його словами, комплекс працює автоматично, але потребує обслуговування.
"Зараз відбувається монтаж завершальний, — розповів він. — Сьогодні ми очікуємо ще опори та інші матеріали необхідні, які встановлюватимемо. Працює комплекс так: датчики ваги встановлені в дорогу. На комплексі стоять датчики об’єму – вони розпізнають автомобіль, автоматично зважують й передають дані на сервер. Обладнання європейське, на жаль, українського немає. Воно точне, похибка не більше 0,3 відсотка. Система сигналізує сама про те, що вийшла з ладу".
Максимально допустима вага для вантажівок — 40 тонн, а в літній період – 28. Висота комплексу 6 метрів. Він, за словами заступника начальника служби автомобільних доріг на Закарпатті Василя Рурича, за достатнього фінансування буде готовий до березня 2022.
"Тут не потрібно розкладати, заїжджати, зупиняти автотранспорт. Він проїжджає дорогою, під аркою, техніка визначає відстань між осями, загальну масу, габарити й навантаження на вісь, — пояснив він. — Практично фотографує водія, номерні знаки, тобто повністю ідентифікує транспортний засіб. Визначає одразу, яке порушення, скільки порушень зробив і навіть штрафні санкції одразу. Практично весь транзит, який йде через область один або два рази він може потрапляти під зважування".
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- «Я найстарший у бригаді, мені скоро 60, але за фізичною підготовкою можу дати фору набагато молодшим хлопцям. Стара закалка…» Історія бійця 128-ї бригади Анатолія
- Вікторія Тимчик - про те, як Закарпаття адаптує стратегії імунізації до унікальних реалій прикордонного регіону
- «Полон — це дрібниці, найстрашніше — бачити, як гине Маріуполь»: історія захисника Азовсталі Геннадія Збандута
- «У Норвегії під вартою краще, ніж у Росії на волі»: історія бійця Столяра з 128-ї бригади
- «Я міг би стати офіцером, але краще залишуся солдатом. Люблю бойові виїзди, адреналін, двіж…» Історія бійця 128-ї бригади Тимура
- Сьогодні на Закарпатті стартує Український тиждень імунізації
- Михайло Маркович: «За старими фотографіями — велика історія і зниклий світ, який треба відкривати»
- «Ми зупинили ворожих штурмовиків із автоматів, а далі їх розібрали на друзки наші безпілотники й арта…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- «У своєму підрозділі ми живемо сім’єю – тут братерство, а не статутщина…» Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Урок мужності від закарпатських гвардійців: дрони, медицина і натхнення
- Від фізика до снайпера. Як шкільний вчитель став невидимим воїном Нацгвардії
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- «Мені є за кого воювати – шестеро дітей. Наймолодша донька народилася минулого місяця…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- «Я українець і готовий життя покласти за своїх дітей…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Петанк як реабілітація: в Ужгороді пройшов тренінг для фізіотерапевтів
- Ліф на варті кордону: чотирилапий герой Чопського загону
- Може летіти на відстань до 7 км: волонтери "Руху підтримки закарпатських військових" виготовили дрон "Горгона"
- «В пікіруючому польоті скидаю вибухівку прямо у ворожий бліндаж…» Історія бійця 128-ї бригади Романа
- «За три виїзди в мене було п’ять підривів на протипіхотних мінах…» Історія бійця 128-ї бригади Олега
До цієї новини немає коментарів