У Батьові відновлюють частину транспортного хабу

Так, три десятки фахівців оновлюють найдовший у Закарпатській області (312 погонних метрів) і один із найдовших в Україні шляхопроводів, повідомив перший заступник голови Закарпатської ОДА Мирослав Білецький. Знаходиться він у с.Батьово в межах автомобільної дороги державного значення М-25 КПП «Соломоново» - Велика Добронь - Яноші з під’їздом до КПП «Косино». Понад 39 км автошляху цьогоріч відновлюють завдяки програмі Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
«Шляхопровід у Батьові — це потужна мостова споруда, що пропускає одну магістраль над іншою, зокрема, над залізничними коліями. Його збудували 37 років тому, а комплексно ремонтують – вперше», - прокоментував Мирослав Білецький.
Підрядник вже влаштував дорожнє полотно на правій смузі шляхопроводу, по ній вільно рухається транспорт. На початку серпня стартували роботи на лівій смузі. Тут армують основу та заливають бетоном монолітну плиту.
До цього на відновлюваному відрізку зняли та замінили старе асфальтне покриття та монолітну плиту, армували всі прольоти, зробили водовідведення, яке продовжить життя дорожнього полотна на роки. Згідно з даними Служби автомобільних доріг у Закарпатській області воду зі споруди прибиратимуть через дренажну систему та комплекс водостоків: вода по вмонтованих у покриття трубах стікатиме до крайніх опор, а далі до резервуарів.
«Батьово – потужний транспортний хаб у Закарпатті. Тут розгалужена мережа залізничних вузлів і автодоріг, що ведуть, у тому числі, до державного кордону», - зазначив перший заступник очільника краю.
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- У Ставного є план. І не один. Як жити під час війни у селі і бачити перспективи
- "Дивлюсь на них і розумію, що все зробив правильно". Історія закарпатця, який став опікуном для трьох дітей
- Закарпатська міфологія на картах таро: як художниця з Ужгорода популяризує український фольклор за кордоном
- Гідні умови праці й зарплата, як у сусідів із ЄС: підготувати й утримати фахівців
- "Синевирське диво" під час війни. Як правильно зробити бізнес на вівцях, а репутацію - на ефективному керівництві
- Як ветеранам повернутися до цивільного життя й роботи: досвід Семена Махліна
- Меблі лікаря Новака, старовинні медичні інструменти та шеврони: експонати Музею історії Закарпатської обллікарні
- Історія однієї картини: «Верховинське село» Антона Кашшая
- «Собака для ветерана»: історія Дмитра та його улюбленця Блека
- Удочерили трьох сестричок і завели козу. Родина з Київщини кардинально змінила життя на Закарпатті, і не тільки своє
- «Полон — це дрібниці, найстрашніше — бачити, як гине Маріуполь»: історія захисника Азовсталі Геннадія Збандута
- Сьогодні на Закарпатті стартує Український тиждень імунізації
- Михайло Маркович: «За старими фотографіями — велика історія і зниклий світ, який треба відкривати»
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Кавування по-закарпатськи у ветеранській кав’ярні Gato: історія Михайла Кузьми “D2”
- Закарпаття спільно з Румунією та Угорщиною організує освітні заходи для школярів та вчителів
- “Вуйко Еко”: як ветерани Вуйко, Грузин і Директор на Закарпатті крафтовий бізнес започаткували
- Нести вантаж війни легше удвох: історії любові й боротьби
- Книги, які найчастіше купували в Ужгороді від початку 2025 року
До цієї новини немає коментарів