Закарпаттяенергозбут запустило чат-бот "ТОЛК Закарпаття", в якому можна отримати консультацію про нарахування за світло без телефонних дзвінків

Закарпаттяенергозбут запустило чат-бот "ТОЛК Закарпаття", в якому можна отримати консультацію про нарахування за світло без телефонних дзвінків
Онлайн-сервіси для споживачів електрики

 

Вже три місяці як запустили чат-бот для споживачів «Закарпаттяенергозбуту». Спочатку сервіс з місяць тестували, а зараз працює на повну. Доступний у Viber та Telegram. Це суттєво розширює можливості дистанційного обслуговування клієнтів.

Від 10 до 20 зверень у день приймають фахівці кол-центру, зазвичай це два працівники. Онлайн-спілкування доступне виключно у робочий час: з понеділка по четвер з восьмої ранку до п’ятої вечора та у п’ятницю до шістнадцятої.

За три місяці роботи у сервісі зареєструвалися дев’ять тисяч споживачів, однак лише половина завершила реєстрацію.

У компанії закликають додати номер особового рахунку, адже тоді клієнти отримуватимуть оперативні повідомлення про заборгованість та нагадування про оплату,іншу інформацію. Навіть, на кшталт «У вас все сплачено, можете не хвилюватися!». Аби скористатися сервісом, шукайте ТОЛК Закарпаття у вайбер чи телеграм.

 

18 жовтня 2025р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів