До уваги громадян, які перетинатимуть кордон України з Угорщиною та Словаччиною автобусами!

Це, насамперед, пов’язано з початком літнього туристичного сезону та відпочинком дітей у таборах за кордоном, що у рази збільшило кількість туристичних автобусів до країн Євросоюзу, та збільшенням на 70% рейсових автобусних перевезень. Іншою причиною є посилений контроль з боку прикордонних та митних служб суміжних держав громадян, їх багажу при в’їзді до країн Євросоюзу, що збільшує час проходження пунктів пропуску на угорській та словацькій стороні. Також варто врахувати незавершену реконструкцію пасажирського напряму пункту пропуску «Ужгород – Вишнє Нємецьке» та відсутність окремої смуги для руху автобусів. Це, в свою чергу, призводить до їх додаткового накопичення перед КПП, особливо у вихідні дні.
Зі свого боку, керівництво Закарпатської митниці спільно з прикордонною службою вживає комплекс заходів з метою швидкого пропуску та оформлення пасажирів та автобусів, в тому числі ініційовані зустрічі з керівництвом контролюючих органів суміжних держав щодо прискорення оформлення пасажирських автобусів на їх території. А на рівні керівників митних постів «Тиса» і «Ужгород-автомобільний» такі зустрічі проводяться практично щодня. Варто також зазначити: попри те, що під час реконструкції пропускна спроможність КПП «Ужгород – Вишнє Нємецьке» з української сторони складає орієнтовно 20 автобусів на добу, закарпатські митники оформляють в середньому 55 автобусів на добу.
Тож, Закарпатська митниця рекомендує громадянам при плануванні подорожей за кордон автобусами врахувати можливі часові затримки перед зазначеними КПП, особливо у вихідні дні.
Пресслужба Закарпатської митниці
До теми
- Сила мрії в дії: історія успіху спортсменки й активістки Надії Дьолог
- «Моєму щастю немає меж»: закарпатка Влада Харькова – про історичне золото на ЧС з фехтування
- Проєкт "Карпатські ведмеді": як футбол сприяє психологічній реабілітації та соціалізації ветеранів і військовослужбовців
- Стати кращою версією себе. Навіщо сучасні українські підлітки на два тижні виходять із зони комфорту й живуть без гаджетів у лісі
- Чому військові люблять котиків? Володя Попович «Котик»
- Герої без зброї: сапер Сергій Бабич про повернення на службу, складні виїзди та дружбу з ПОМкою
- Навички на рівні рефлексів: як готують гвардійців до завдань на фронті
- Закарпаття в експедиціях, архівах і на плівці: історія американського історика Джона Свонсона
- «Мені 24 роки, і в мене троє дітей, молодшому сину всього 2 місяці. Але я не думаю звільнятися…» Історія бійця 128-ї бригади Андрія
- Від Сколе до Мукачева: унікальна веломандрівка 1912 року очима Рудольфа Вацека
- Як Вуйко, Грузин та Директор почали ветеранський бізнес і вижили
- "Парцели" Йосипа Архія: видано неопубліковані твори письменника
- "Суспільство досі далеке від війни": історія Василя Іванського, ветерана з Ужгорода, який втратив ногу, але не силу духу
- «Ми всі тут для того, щоб наші діти не воювали…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- Штурмовик із Руських Комарівців. Сержант Тарас Гурніш посмертно нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеню
- Частинка Луганщини у Сваляві. Підтримати своїх і знайти можливості для інших
- Герої без зброї: психологиня ДСНС Закарпаття Каріна Фаньо про світло у темряві, важливість професії і силу бути поруч
- «Коли почалася повномасштабка, мені було 55. Але я пояснив своїм рідним, що на порозі рідної хати не зможу їх захистити, і пішов у ЗСУ…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- Таємниця Клари Буткаї: камінь в Ужгородському замку зберігає зворушливу історію XVII століття
- Рятувальник Олександр Брайловський про те, як не зламатися там, де світ валиться під ногами
До цієї новини немає коментарів