Big Data і Look-Alike аудиторія: в Київстарі розповіли про тренди маркетингу

Big Data і Look-Alike аудиторія: в Київстарі розповіли про тренди маркетингу
Фахівці провайдера підготували ряд статей про актуальні маркетингові стратегії, без яких сьогодні важко уявити собі розвиток будь-якої компанії. Мова про Big Data і Look-Alike аудиторії.

 

Великі дані або Big Data

Мережа та активність сучасних людей висувають нові вимоги до обробки даних та статистики. Якщо раніше нормальним вважався аналіз інформації виходячи з поставлених гіпотез, то сьогодні діють дзеркально — аналізують великі обсяги даних, а потім працюють з результатами аналізу.

Одна з основних переваг Big Data це актуальність — всі дані беруть в реальному часі. Традиційний аналіз використовує інформацію і статистичні дані, які накопичувалися певний час.

Можна виділити кілька завдань, з якими працюють великі дані:

  • збір і збереження великих обсягів даних, які постійно оновлюються;
  • обробка та структурування цієї інформації, пошук закономірностей;
  • машинні навчання, аналітика і прогнозування, основа для яких — дані, отримані в результаті Big Data.

Дана методика обробки та збору інформації важлива для бізнесу будь-якого масштабу. З її допомогою можна визначити потреби аудиторії, продуктивніше комунікувати з клієнтами, підвищувати ефективність націлення та ін.

Якщо говорити про аудиторію, то тут варто звернутися до поняття Look-Alike.

Look-Alike аудиторії

Зрозуміти, що таке look-alike аудиторії допоможе дослівний переклад цієї фрази — «пошук схожих». Іншими словами це пошук схожої аудиторії, коли стоїть завдання залучення нових клієнтів. Це інструмент для пошуку нових людей, схожих на тих, з якими вже працює клієнтська база. Він допомагає знайти їх і транслювати їм релевантну рекламу.

Переваги методики:

  • інформування тих, кому це цікаво, для збільшення конверсії;
  • лояльне сприйняття реклами користувачами, так як вона відповідає їхнім запитам;
  • економія рекламних бюджетів — контент і майданчики для його розміщення відповідають цільовій аудиторії.

Де шукати:

  • серед тих, хто вже взаємодіяв з вашим контентом: лайкнув, прокоментував, репостнул та ін.;
  • серед тих, хто перейшов на сайт;
  • серед тих, хто зробив цільову дію: зареєструвався або купив.

Шукати «своїх» клієнтів потрібно на всіх етапах воронки продажів, а допоможе в цьому Big Data.

Київстар пропонує для автоматизації цих процесів власні рішення. Отримати вичерпну інформацію про інструменти, розроблені фахівцями провайдера, можна на офіційному сайті Kyivstar.ua. 

Тут представлені не тільки актуальні пропозиції, але і великий обсяг корисної тематичної інформації: детально описані переваги інструментів, представлені успішні кейси клієнтів, які скористалися цими інструментами.

Також Київстар пропонує свої послуги в підготовці фахівців з Big Data і машинного навчання — Big Data School. Безкоштовний курс готує експертів, деякі з них залишаються працювати в компанії.

Контактна інформація:

Контакт-центр: 466 / 0 800 300 466

Замовлення бізнес-послуг: 473 / 0 800 300 473

 

04 листопада 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів