Windrose готова літати за маршрутом «Київ – Ужгород», але є нюанси

Як вдалося дізнатися Varosh, є реальна можливість, що вже до кінця цього року саме ця компанія – «Роза Вітрів» (WINDROSE airlines) – почне здійснювати регулярні рейси між Закарпаттям та Києвом.
Попередній формат – це 2 рейси на тиждень пасажирськими двомоторними турбогвинтовими літаками франко-італійського концерну ATR (фран. Avions de Transport R?gional), місткістю 40-72 пасажирські місця. Перемовини наразі ведуться на різних рівнях, зокрема із залученням як Міністерства інфраструктури, так і Закарпатської ОДА, і активізувалися вони з огляду на те, що вже наприкінці вересня, а саме 25 вересня, під час візиту президента Володимира Зеленського до Братислави має бути підписана нова угода між Словаччиною та Україною (термін дії попередньої 10-річної угоди вийшов у 2016-ому).
Ця угода дасть можливість сідати та злітати літакам в/з аеропорту «Ужгород» не тільки за візуальними ознаками, а й інструментально, тобто «Украерорух» зможе супроводжувати літаки при злеті та посадці повітряним простором Словаччини.
Детальніше про цю специфіку роботи аеропорту «Ужгород» ви можете прочитати в матеріалі Ізольовані в центрі Європи: як подолати інфраструктурну відсталість Закарпаття
Окремо наголосимо: станом на зараз міжнародний аеропорт «Ужгород» працює і може приймати літаки, які злітаючи та приземляючись мають перетинати повітряний простір Словаччини, і з цим проблем нема і не було. Нова угода має дати можливість українській стороні супроводжувати літаки, які злітають чи сідають в Ужгороді, за допомогою технічних засобів. На даним момент усі літаки, які сідають чи злітають з ужгородського летовища, роблять це за візуальними ознаками, тобто пілоти керують бортом самостійно.
Окрім бажання чи його відсутності в компанії-перевізника, а також специфіки летовища в Ужгороді, яке може приймати лише обмежений перелік літаків через обмеженість злітної смуги, є ще один, можливо, наразі вирішальний момент – це збитковість авіарейсу «Київ – Ужгород».
Відтак, умовою від усіх авіакомпаній, які зацікавилися та можуть здійснювати рейси до та з Ужгорода, є гарантування незбитковості рейсів, а це передбачає чи то механізм дотацій з бюджету, що вже здійснювала Закарпатська обласна рада для компанії «Мотор Січ», чи інші механізми бронювання наперед певної кількості квитків, що гарантує незбитковість рейсу.
На офіційному сайті компанії «Роза Вітрів» (WINDROSE airlines) значаться як частина парку 2 літака ATR 72-600 на 72 пасажири. Водночас, 2 тижні тому компанія звітувала в медіа, що отримала свій 4-й літак ATR 72.
Українська авіакомпанія Windrose наразі літає в Україні з Києва у напрямках Львова, Миколаєва, Харкова, Одеси, Дніпра, Запоріжжя, Івано-Франківська. До прикладу, з Києва до Львова квиток на вересень-жовтень коливається від 800 до 2000 грн залежно від дня та напрямку, і це щоденні рейси. Поки не відомо, якою може бути ціна та графік рейсів за маршрутом Київ – Ужгород.
Нагадаємо, що протягом 2019-го року було відновлено регулярне авіасполучення між Києвом та Ужгородом: компанія Мотор Січ запустила ці рейси спершу з пересадкою у Львові, а тоді прямі 3 рази на тиждень, але це стало можливим завдяки компенсації з обласного бюджету. Літали 46-річні АН-24 місткістю 48-52 пасажири, а ціна квитка була понад 2000 грн. У липні 2020 року стало відомо, що рішенням Антимонопольного комітету було заблоковано дотаційні виплати Закарпатської облради компанії Мотор Січ на суму 9 мільйонів гривень.
Varosh Фото: з офіційної сторінки Windrose
До теми
- Снайпер "Ярий". Молодший сержант Іван Яров переніс понад 30 операцій, але й далі влучно стріляє
- Чому військові люблять котиків? Олександр Шершун “Мер”
- «Із нашої родини воює шестеро чоловіків…» Історія бійця 128 бригади Руслана
- “Старіння” майстрів та унікальні техніки: як на Закарпатті рятують від забуття традиційні дерев’яні ремесла
- Звільнився з армії – і через місяць повернувся знов: історія військового зі 101 бригади ТрО Закарпаття
- "Я не вважаю це героїчним вчинком": ужгородка Крістіна Петрулич розповіла про нагороду "Герой-рятувальник року"
- Прикордонник «РЕМ». Василь Сідун із Дубрівки посмертно нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеню
- Ветеран із Ужгорода Віктор Суліма: від фронту до крафтового виробництва
- "Я зрозумів, що таке бойові виїзди після того, як нас обстріляв російський танк". Історія бійця 128 бригади Андрія
- «Кожна вагітність для нас — диво»: Ганна Палагусинець про програму лікування непліддя
- “Чудова десятка” закарпатської літератури, або що варто прочитати про наш край?
- Закарпатська академія мистецтв – осередок, де формують агентів культурних змін
- "Коли ти отримав зір повторно, ти дивишся на цей замилений світ інакше": інтерв'ю з ветераном війни Михайлом Філоненком
- Був художником – став військовим. Олег з Ужгорода навіть у війську продовжує творити
- «Та котра би жона пішла в полонину?» Про що говорять біля домашньої ватри вівчарі Хустщини, які зійшли після літування
- «Моїм рідним було б ганьба, якби я став ухилянтом…» Історія бійця 128 бригади Віталія
- Правова підтримка ветеранів: які питання найбільше турбують захисників після війни
- Змінити символи війни на обереги: ужгородський скульптор створює прикраси з гільз
- Вийшло третє доповнене видання "Ужгород відомий та невідомий"
- 94 дні, чотири пари взуття і майже 400 тисяч гривень: історія благодійного походу Артема Єрохіна

До цієї новини немає коментарів