Ритейл по-українськи: чому робити покупки в «АТБ» дедалі зручніше й економніше
Компанія «АТБ» уже давно стала лідером українського ритейлу. Вона постійно тестує та впроваджує інноваційні рішення.
Інший формат і новий рівень комфорту
Як і провідні європейські корпорації Lidl та Aldi, найбільша українська торговельна мережа з 2016 року поступово змінює концепцію. Окрім біло-синіх супермаркетів почали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони не лише мають інакший зовнішній вигляд – це магазини нового формату. Тут застосовані новітні технології з енергозбереження, енергоефективності, освітлення, використані нові стандарти викладки товарів тощо. Такі дискаунтери, що цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи й наш Ужгород, вирізняються підвищеним комфортом для покупців. Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та направляють на опалення й підтримку мікроклімату приміщень, дозволяють зекономити на енергоносіях приблизно 70%. Щороку «АТБ» відкриває майже сотню нових маркетів і модернізує ще близько п'ятдесяти. Оновлені магазини визначають напрямок і задають темп розвитку всьому продуктовому ритейлу нашої країни. «АТБ» демонструє найсучасніші рішення у галузі роздрібної торгівлі, будівництва, енергозбереження. Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові стандарти викладки продукції, організація зручних паркінгів біля магазинів.Розширення географії та диджиталізація
«АТБ» декілька років поспіль стрімко розширює географію своєї присутності, підкорючи нові регіони. З 2019-го функціонують перші дискаунтери цієї мережі в Чернівецькій і Закарпатській областях. В нашому Ужгороді перший інноваційний дискаунтер «АТБ» відкрили на вул. Капушанській, 175а. З 2018 року в мережі впроваджують експериментальну концепцію «магазинів біля будинку» – це маркети «АТБ-Express», які знаходяться поруч з оселею і завжди відчинені. Також у цих магазинах створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав'ярня», «М'яке морозиво», «Пиво і напої на розлив», «Свіже м'ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи запити та потреби власних клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. Сьогодні корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Дуже важливо, що вартість будь-якого продукту з більш ніж 3,5-тисячного асортименту, що пропонують 1082 супермаркети мережі в 24 областях країни (включаючи Закарпаття), зазвичай нижча за середньоринкову на 10–15%. Разом з тим відбувається модернізація всіх магазинів мережі. Тут впроваджують інноваційні диджитал-рішення: на касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон із системою Android, запущено сервіс Apple Pay – покупці мають змогу заплатити за придбані товари одним дотиком свого iPhone. На зміну застарілій та скасованій минулого року урядом книзі скарг і пропозицій в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник спілкується з клієнтами, швидко реагує на пропозиції, оперативно надає будь-яку інформацію. Він навіть може записати на співбесіду людину, яка шукає роботу в компанії. Корпорація «АТБ» створила одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах сьогодні працюють дев'ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є чималий власний автопарк (7 колон, більш як 600 вантажівок).
Знайдено альтернативу шкідливому пластику
Компанія «АТБ» системно інвестує величезні кошти в екологічні проєкти. Минулого року в супермаркетах з'явилися інноваційні пакети, які здатні згодом безпечно та швидко утилізуватися. До їхнього складу додано особливий запатентований компонент. На відміну від звичайного пластику новий під впливом температури, тиску чи яскравого світла розпадається на дрібні часточки, не виділяючи при цьому токсинів. Також клієнтам пропонують багаторазові зручні екоторбинки. У лютому поточного року в двох сотнях магазинів мережі стартував ще один сміливий експеримент – покупцям надали гідну альтернативу великим пластиковим пакетам. Це місткі (до 25 кг) екоящики. Такі коробки виготовлені з переробленого картону і після багаторазового використання можуть бути відправлені на подальшу переробку. Передбачається, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара дуже зручна й ергономічна.
Олена Стрілка
До теми
- «У перші дні війни ворог мав величезну перевагу, в багато десятків разів…» Історія бійця 128 бригади Кирила
- “Я без своїх дівчат життя не уявляю”: як сім’ї на Закарпатті стають усиновлювачами під час війни
- Грант у 500 000 грн для дружини ветерана: історія успіху підприємиці з Ужгорода
- «Мені 53 роки, я колишній начальник карного розшуку, капітан міліції. У обох моїх очах штучні кришталики, але я пішов у бойову бригаду…» Історія бійця 128-ї бригади
- Рентген для меча: що показали дослідження старовинного експонату в ужгородському замку?
- 10 книжкових подарунків із Закарпаття: чому на них варто зупинити свій вибір
- "Я відкопав цього військовослужбовця і ми продовжили далі бій": історія прикордонника Андрія Яворини
- «Я повернувся в Україну не для того, щоб сидіти в тилу, тому не роздумував». Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у серпні 1925-го?
- "Я щодня чекаю сина додому": спогади матері мукачівського Захисника
- Як варять бограч у закарпатській 128-ій бригаді
- “Спостерігаємо значне збільшення заяв від вступників” – ректор УжНУ Володимир Смоланка про проміжні результати вступної кампанії 2025
- “Пам’ятайте, що за кожним ветераном чи ветеранкою стоїть унікальний і складний досвід ”, - психологиня Людмила Балецька
- «По нас і «Гради» працювали, і ствольна артилерія, і танки, і вертушки…» Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- В Ужгороді внесли зміни у маршрути автобусів №38 та №24
- Віктор Суліма (Грузин): «Мрію відкрити невеличкий туристичний комплекс десь у мальовничому селі»
- Міжнародний кінофестиваль імені Макса Сіра вперше пройде в Ужгороді
- «Відвертість» Михайла Дороговича: відомий фотограф презентував перше видання своїх робіт
- "Найлегше – це керувати дроном, а найважче – розібратися в цих всіх лініях, радіохвилях": історія 19-річної пілотки БПЛА
- Десантник «Шакал» із Вовкового
До цієї новини немає коментарів