Закарпатські дороги: Одні будують, інші — руйнують!

Втім, далеко не усі перевізники дотримуються правил, котрі дозволяють зберегти дороги, а це майно людей. Одні будують, а інші руйнують! Саме тому держава повертає собі контроль над дорогами України. В тому числі впровадженням контролю за вагою транспорту, вимагаючи від водіїв дотримуватись правила “не більше сорока тон”.
Зокрема, автомобіль одного з підприємств був по вінця завантажений зерновими з значним перевищенням норми. Лише за останні декілька діб було виявлено більше десятка схожих випадків! Наша з вами спільна відповідальність збереження доріг Закарпаття.

Управління Укртрансбезпеки у Закарпатській області спільно з Патрульна поліція Закарпатської області проведено заходи документального габаритно-вагового контролю транспортних засобів, що здійснюють перевезення сільхозпродукції . Під час проведення заходів перевірено 22 транспортних засобів, в 12 транспортних засобах виявлені порушення вимог пункту 11.1 « Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 №363, згідно яких основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої затверджена даним наказом і повинна містити відомості про масу вантажу. У відповідності до статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» дане порушення передбачає адміністративно-господарський штраф у розмірі 1700 гривень.
Довідка: Чинними нормами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом із масою транспортного засобу) – не більше 40 т. До речі, зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. Для контейнеровозів – 44 т., для транспортних засобів, за встановленими Укравтодором та відповідними підрозділами МВС маршрутами, – до 46 т. Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі: для навантаження на одиночну вісь – 11 т., на здвоєну – 16 т., на строєну – 22 т.
Джерело: САД Закарпаття
До теми
- Тренується шість днів на тиждень і у 16 років став чемпіоном світу: історія мукачівського боксера Ростислава Трусова
- Між закордоном і армією 22-річний “Шкіпер” обрав ЗСУ!
- Карета швидкої допомоги «Оксана»: артефакт війни – в Ужгородському замку
- "Ми не можемо щось дати, якщо самі цього не маємо", — Василь Мандзюк про роботу капелана в тилу
- Які штами грипу циркулюватимуть в Закарпатті, чи зафіксовані вже випадки і коли чекати на епідемію
- Серйозна розмова: як українським батькам навчити дітей розуміти свої права
- Кожна дитина важлива - "Дорога життя" в Ужгороді доводить це вже 26 років
- Результати НМТ 2025: з якими предметами найкраще впоралися закарпатські вступники
- «Бограч-index» – серпень 2025: за місяць ціни за продукти змінилися на - 11%
- Нацпарк «Синевир» – домівка для понад 30 врятованих бурих ведмедів
- Унікальне видання - за донат: Федір Шандор пропонує поповнити бібліоколекції виданням "Мілітарна хроніка Закарпаття"
- На Закарпатті найгірші результати НМТ з української мови та математики, але найкращі – з хімії
- “Від зерна до хліба”: урожай пшениці вже вдруге зібрала закарпатка Аліса Смирна з дітьми
- Контроль тендерів на Закарпатті: 137 моніторингів та 12 перевірок за півроку
- У Карпатському біосферному заповіднику зафіксували рідкісного червонокнижного птаха
- Прийшли понад 200 людей: у Закарпатській обласній станції переливання триває місячник донорства крові
- Жива історія: на Закарпатті досі працює автентичний водяний млин
- Єдиний в Україні: пілотний проєкт підтримки військових після фронту працює для 128-ї бригади
- В лікарнях Ужгорода та області — дефіцит донорської крові 1-, 3+ та 4+ групи
- У лікарнях Ужгорода та області — дефіцит донорської крові

До цієї новини немає коментарів