«Пекельні» дороги Срібної Землі
Таких у регіоні є щонайменше дві.
Начальник департаменту ДАІ Анатолій Сіренко упевнений, що знизити аварійність на дорогах можна, запровадивши три радикальних нововведення. Про них він розповів в інтерв'ю "Сегодня". Перше - нарешті впровадити механізм автофіксації порушень, - говорить Сіренко. - Друге - застосувати європейський досвід будівництва доріг в умовах кризи - будувати платні дороги високої якості, які після відшкодування витрат інвесторам через 4-5 років стають безкоштовними, але не вимагають капремонту ще півсотні років. Третій - зобов'язати всіх продавців авто і палива хоча б раз на рік за свій рахунок проводити заходи, популяризує безпеку на дорогах, розміщувати в торгових точках соціальну рекламу безпеки дорожнього руху. " Сіренко також назвав помилковою думку суспільства про те, що за безпеку дорожнього руху, зниження кількості аварій відповідає виключно ДАІ. На його думку, це не так: без ремонту доріг, якісного навчання майбутніх водіїв ПДР, створення системи екстреної допомоги жертвам ДТП, а головне - свідомості учасників руху, знизити тяжкість ДТП неможливо. Зокрема, до сумного рейтингу потрапила траса Київ-Чоп, де за 2014 рік зафіксували 1657 ДТП та 177 померлих, а також дорога Мукачево-Львів. Тут сталася 351 аварія та 47 людей загинуло.
На інфографіці - найбільш смертельні дороги в Україні (дані Департаменту ДАІ МВС України).
До цієї новини немає коментарів