В Україні назріла реформа міжнародних перевезень: Uzhhorod Urban Mobility Forum 2025

За словами С. Деркача, фокус планів сталої мобільності в державі має будуватись на розвитку того транспорту, який допомагає людям подорожувати. Йдеться насамперед про громадський транспорт, у тому числі залізничний, і над цим на рівні держави стратегічно працюють.
«Насамперед працюємо про реформу автобусних перевезень, в тому числі міжнародних. Ця реформа давним-давно назріла, особливо з тієї точки зору, що авіаційне сполучення в Україні вже третій рік не працює», - додав заступник Міністра.
Це підтверджують і конкретні цифри: в Україні наразі 91% людей подорожують за кордон дорогами або автомобілями, або автобусами. І тільки 9% виїжджають за межі України залізничним транспортом. Кількість людей, котрі виїжджають чи в’їжджають, обраховуються мільйонами.
У 2023-му році пасажиропотік за кордон становив 30 млн осіб.Тому наразі йдеться про три великі виміри, з якими працюєють в Україні.
Перший вимір – це європейська інтеграція, а отже, багато регламентів і директив, які торкаються в тому числі й сталої мобільності міст. Якщо Україна прагне в Європу, то повинна цим директивам відповідати. Одна з таких – Vision Zero – стратегія зі зменшенню кількості травматизму на дорогах. Інша – питання кліматичної угоди, екологічності, тобто збільшення кількості електротранспорту, розвитку мережі електрозарядних станцій, електромобілів і громадського електротранспорту.
«Другий вимір - це, звісно, вимір соціальний, про який ми сьогодні з вами говоримо, про те, що кожна людина повинна мати можливість добратися з точки А в точку Б громадським транспортом швидко, зручно безпечно та недорого. Тобто, це питання інклюзивності. Хороший приклад з цього приводу - як тестували питання безбар'єрності в Ужгороді на візках колісних.Я дуже радий, що в містах цим переймаються, але дуже багато залежить від того, щоб про це говорити, думати, планувати і фінансувати в тому числі. Бо можна багато говорити про те, що людина може дістатись на кріслі колісномуз з одного пункту в інший у місті, але якщо вона живе в передмісті, то якось із нього вона повинна дістатися туди, куди їй потрібно. А якщо громадський транспорт з приміста до міста не відповідає ніяким вимогам інклюзивності і безбар'єрності, то, звісно, як ми можемо, в принципі, говорити про рівні можливості для людей і про інклюзивність у наших регіонах», - додав С. Деркач.
На його думку, потрібно всім разом включитись і пропрацювати питання не тільки інфраструктури і питання, що стосується будівництва, а ще й питання співвідношення транспорту й інфраструктури.
Третій вимір – питання створення та втілення планів сталої міської мобільності з точки зору фінансової складової.
«Завдяки планам сталої міської мобільності міста можуть залучити набагато більше інвестицій. Це конкретний план, який презентується як і міжнародним фінансовим інституціям, так і іншим партнерам, які дають міжнародну технічну допомогу».
Наталія Петерварі
До теми
- На кордоні з Угорщиною працюватиме додатковий мобільний рентген Rapiscan
- Ужгородський водоканал: штучне стримування тарифів не може тривати вічно і не вирішує проблем
- «Зроблено в Ужгороді»: онлайн-каталог локальних виробників представили громадськості
- На Ужгородщині швейна фабрика уже 20 років створює стильний одяг для європейського ринку (ВІДЕО)
- Допомагати бізнесу. В Ужгороді запровадили серію освітніх програм (ФОТО)
- Фінансової грамотності навчали представників малого і середнього бізнесу в Ужгороді (ВІДЕО)
- В Ужгороді відбудеться знайомство власників місцевого бізнесу, влади та підприємців, які в процесі релокації
- Експорт-імпорт на Закарпатській митниці: оформлено майже 60 тисяч митних декларацій
- Відкрити західні ворота України: чому Києву вигідно інвестувати в інфраструктуру Закарпаття
- Засідала комісія з питань соціально-економічного розвитку Ужгорода. Що вирішили?
- Закарпатська ДПС: кому в 2021 році необхідно платити транспортний податок за елітне авто?
- Словаччина заявляє про зацікавленість у прямому залізничному сполученні за маршрутом "Ужгород-Кошице"
- Залізниця, дороги, авіація: закарпатці працюють над унікальним проєктом у сфері транспортної інфраструктури
- У міськраді розповіли про основні прогнозні показники бюджету Ужгорода на 2021 рік
- В обласному центрі Закарпаття схвалили проєкт бюджету міста на 2021 рік
- Закарпатці сплатили майже 197 млн грн «патріотичного податку»
- В Ужгороді відбудеться тренінг «Розпочни свій бізнес» від Міжнародної організації праці. Реєструйтеся!
- Чому на Закарпатті важливо продавати ліс через Товарно-сировинну біржу?
- В Ужгороді обговорили проблеми наповнення місцевих бюджетів
- Повноводний Уж, обводнений Боздоський парк та захист від паводка: чи реально все це втілити в Ужгороді?
До цієї новини немає коментарів