Юрій Федько, Закарпаттяенергозбут: «Ми прагнемо, щоб наші Центри обслуговування клієнтів були доступними для всіх без винятку»

Усі компанії, що входять до складу Групи Tolk, забезпечені необхідними засобами для створення безбар’єрного середовища. Зокрема, Центри обслуговування клієнтів та представництва ТОВ «Волиньелектрозбут» та ТОВ «Закарпаттяенергозбут» облаштовують пандусами, що відповідають державним будівельним нормам, а також спеціальним обладнанням, інформаційними табличками тощо для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Обладнані приміщення отримують кваліфікаційні сертифікати від експертів у цій галузі.
«У Центрах обслуговування клієнтів ми створили умови, в яких кожен відвідувач почувається зручно та безпечно, – прокоментувала Оксана Гентіш, директорка ТОВ «Волиньелектрозбут». – Наявність пандусів, зручних зон очікування та можливість персоналізованого супроводу – це не виняток, а стандарт нашого сервісу. Безбар’єрність – це не лише про доступність, це про повагу та рівність можливостей для всіх».
У новому приміщенні віднедавна працює Ужгородський Центр обслуговування ТОВ «Закарпаттяенергозбут». Його, як і всі інші представництва компанії, після відкриття одразу облаштували всіма необхідними елементами для легкого доступу маломобільних груп населення: тут встановлені тактильні плити та смуги в коридорі та приміщеннях будівлі, контрастне маркування сходів, крім того, компанія придбала електричний сходовий підіймач для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення. Ці заходи спрямовані на забезпечення комфортного та безпечного доступу до приміщень для всіх відвідувачів та працівників, коментує директор товариства Юрій Федько:
«Ми прагнемо, щоб наші Центри обслуговування клієнтів були доступними для всіх без винятку. Тому подбали не лише про фізичну доступність приміщень, а й про інформаційну – зокрема, у нас передбачено таблички та вказівники зі шрифтом Брайля. Це дає можливість людям із порушенням зору орієнтуватися у просторі та самостійно отримувати необхідну інформацію. Безбар’єрність для нас — це частина сталого розвитку та поваги до кожної людини».
Група Tolk активно підтримує ініціативи, спрямовані на формування культури безбар’єрності в українському суспільстві, та прагне бути прикладом для інших компаній у впровадженні інклюзивних практик.
До теми
- Tolkова пропозиція: оплачуйте світло - отримайте шанс виграти Великодній кошик!
- Tolkовий Світлячок продовжує знайомити учнів Мукачева з принципами енергоощадження
- Жінки, які несуть світло. Розповідь про закарпаток, які працюють в енергетиці
- З 27 лютого по 3 березня: протягом п’ятьох днів можна передавати показники електролічильника
- Чорний чай - користь і шкода від популярного напою
- Фінал акції «Будинок Мрії» від «АТБ»: хто отримав 3 мільйони гривень на купівлю нового житла?
- Поради від Flowers.ua: обираємо квіти, що найдовше стоять у вазі
- Спека та пожежна небезпека: Закарпаттяобленерго просить бути обачними з вогнем поблизу ліній електропередач!
- Чому ловити рибу біля ліній електропередач смертельно небезпечно?
- Електромобілі набирають популярності: в Україні зростає попит на “зелені” авто
- Свідоме споживання електроенергії – вибір на користь себе і країни
- Небезпечна рибалка. ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує, як важливо бути уважними поблизу ліній електропередач
- Закарпатці адаптуються до відключень електроенергії (ВІДЕО)
- Як економлять електроенергію на швейному підприємстві, у службі таксі та у домівці в Ужгороді
- Закарпатців просять економити електроенергію (ВІДЕО)
- Десятки мільйонів гривень склала гуманітарна допомога АТБ українцям в перший тиждень війни
- Усе йде за планом! Як за рік виріс товарообіг і рівень сервісу в «АТБ»
- "Ковідною тисячею" українці віком від 60 років зможуть розрахуватися за ліки, починаючи з 24 січня
- Як діє соціальний магазин у Великому Березному (ВІДЕО)
- Цифровое пианино – погружение в мир качественной музыки
До цієї новини немає коментарів