В Ужгороді молодь говорила про те, як перетворити соцмережу на бізнес-інструмент (ФОТО)

Нагадаємо, неформальні зустрічі успішних людей із молоддю започаткувало управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради. Перша така зустріч із засновником «EnjoyTheWood» Ігорем Фостенком та засновником групи компаній «Yabryk Management Group» Василем Ябриком вийшла дуже емоційною та змістовною.
Не менш цікавими для аудиторії були й учорашні спікери – теж відомі у своїх сферах люди. Це – контентрайтерка в санаторному комплексі «Деренівська Купіль» та кількох ІТ-компаніях, SMM-спеціалістка бренду Amelie, журналістка видання «Вікна-новини» (СТБ) Евеліна Гурницька та маркетолог, таргетолог, спеціаліст із безпеки в соцмережах, власник рекламного агентства PR² Роберт Гурай. Як з'ясувалося, тема заробітку у соціальних мережах, просування власного бізнесу цікава не лише студентству, адже на зустріч прийшли і підприємці, громадські активісти.
Присутніх привітали міський голова Богдан Андріїв, секретар міської ради Арсен Мелкумян, заступник міського голови Василь Гомонай, начальниця управління у справах культури, молоді та спорту Алла Чернобук, після чого запрошені спікери розпочали свої презентації.
Евеліна Гурницька спочатку розповіла про себе: про досвід роботи у журналістиці, видання, компанії та проєкти, над якими працювала. Далі детально розказала, як персональний бренд у соцмережах впливає на кар'єру і допомагає залучати нових замовників, як соцмережі формують уявлення про нас. Поділилася й історіями та випадками з особистого життя, які стали каталізаторами певних подій у професійній діяльності.
Про затребуваний напрям – таргет-рекламу й те, чому без неї – ніяк, розповів Роберт Гурай. Працює Роберт у сфері таргетингу вже 7 років, за цей час успішно реалізував понад 50 проєктів, серед яких просування брендів та політичних партій.
Таргетована реклама – це реклама, спеціально налаштована на конкретні аудиторії (користувачів соціальних мереж), яка може працювати на досягнення певних цілей. Як отримати від рекламної кампанії максимальний результат, які чинники враховувати, які інструменти для цього краще використовувати, щоб усе зробити правильно – детально пояснив Роберт. Розповів також про факапи та цікаві випадки з власного досвіду.
З присутніми активно спілкувалися про ефективне просування продукту в соцмережах, зокрема як зрозуміти свою цільову аудиторію, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, і відповідно до цього – як створювати контент, що приваблюватиме читачів, клієнтів. Спікери охоче ділилися лайфхаками, якими користуються, відповідали на запитання.
Приємним подарунком для авторів кращих запитань стала можливість отримати індивідуальні консультації щодо просування бренду у соцмережах і таргетованої реклами – їх особисто нададуть Евеліна Гурницька та Роберт Гурай.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради





































До теми
- Central Park від SENSAR Development: новий погляд на життя у великому місті
- На Закарпатті найгірші результати НМТ з української мови та математики, але найкращі – з хімії
- “Від зерна до хліба”: урожай пшениці вже вдруге зібрала закарпатка Аліса Смирна з дітьми
- «Нові сусіди» - як жінки-переселенки створюють нові бізнеси на Закарпатті
- INCLUSIVE-ED4ALL: освіта для всіх і кожного у сільських громадах України та Румунії
- У Карпатському біосферному заповіднику зафіксували рідкісного червонокнижного птаха
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у червні 1925-го? (ФОТО)
- 108 хлопчиків та 80 дівчаток, серед яких 4 двійні, народилися в червні в Ужгороді
- Прийшли понад 200 людей: у Закарпатській обласній станції переливання триває місячник донорства крові
- Жива історія: на Закарпатті досі працює автентичний водяний млин
- Майже 200 тисяч експонатів у понад 40 експозиційних залах у фондах обласного краєзнавчого музею
- В Ужгороді водій автобуса веде блог про свою роботу
- Єдиний в Україні: пілотний проєкт підтримки військових після фронту працює для 128-ї бригади
- В лікарнях Ужгорода та області — дефіцит донорської крові 1-, 3+ та 4+ групи
- «Гладіатори» в ужгородському замку запрошують постріляти з лука
- Ужгородські школярі – серед найкращих на Всеукраїнському заході «Швидше, вище, сильніше – разом!»
- У лікарнях Ужгорода та області — дефіцит донорської крові
- В Ужгородському скансені створять 3D моделі народного вбрання з різних регіонів Закарпаття
- Ужгородська школа мистецтв завершила 70-й, ювілейний, навчальний рік
- «Файна вишиванка»: в Ужгороді оригінально вітали з Днем вишиванки
До цієї новини немає коментарів