В Ужгороді молодь говорила про те, як перетворити соцмережу на бізнес-інструмент (ФОТО)

Нагадаємо, неформальні зустрічі успішних людей із молоддю започаткувало управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради. Перша така зустріч із засновником «EnjoyTheWood» Ігорем Фостенком та засновником групи компаній «Yabryk Management Group» Василем Ябриком вийшла дуже емоційною та змістовною.
Не менш цікавими для аудиторії були й учорашні спікери – теж відомі у своїх сферах люди. Це – контентрайтерка в санаторному комплексі «Деренівська Купіль» та кількох ІТ-компаніях, SMM-спеціалістка бренду Amelie, журналістка видання «Вікна-новини» (СТБ) Евеліна Гурницька та маркетолог, таргетолог, спеціаліст із безпеки в соцмережах, власник рекламного агентства PR² Роберт Гурай. Як з'ясувалося, тема заробітку у соціальних мережах, просування власного бізнесу цікава не лише студентству, адже на зустріч прийшли і підприємці, громадські активісти.
Присутніх привітали міський голова Богдан Андріїв, секретар міської ради Арсен Мелкумян, заступник міського голови Василь Гомонай, начальниця управління у справах культури, молоді та спорту Алла Чернобук, після чого запрошені спікери розпочали свої презентації.
Евеліна Гурницька спочатку розповіла про себе: про досвід роботи у журналістиці, видання, компанії та проєкти, над якими працювала. Далі детально розказала, як персональний бренд у соцмережах впливає на кар'єру і допомагає залучати нових замовників, як соцмережі формують уявлення про нас. Поділилася й історіями та випадками з особистого життя, які стали каталізаторами певних подій у професійній діяльності.
Про затребуваний напрям – таргет-рекламу й те, чому без неї – ніяк, розповів Роберт Гурай. Працює Роберт у сфері таргетингу вже 7 років, за цей час успішно реалізував понад 50 проєктів, серед яких просування брендів та політичних партій.
Таргетована реклама – це реклама, спеціально налаштована на конкретні аудиторії (користувачів соціальних мереж), яка може працювати на досягнення певних цілей. Як отримати від рекламної кампанії максимальний результат, які чинники враховувати, які інструменти для цього краще використовувати, щоб усе зробити правильно – детально пояснив Роберт. Розповів також про факапи та цікаві випадки з власного досвіду.
З присутніми активно спілкувалися про ефективне просування продукту в соцмережах, зокрема як зрозуміти свою цільову аудиторію, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, і відповідно до цього – як створювати контент, що приваблюватиме читачів, клієнтів. Спікери охоче ділилися лайфхаками, якими користуються, відповідали на запитання.
Приємним подарунком для авторів кращих запитань стала можливість отримати індивідуальні консультації щодо просування бренду у соцмережах і таргетованої реклами – їх особисто нададуть Евеліна Гурницька та Роберт Гурай.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради





































До теми
- Раз на рік – для всіх: в Ужгороді відбувся щорічний День відкритих дверей у резиденції єпископів
- Ужгород відзначає 1132 річницю з часу першої писемної згадки: цікаві факти про місто
- Результати НМТ 2025: з якими предметами найкраще впоралися закарпатські вступники
- В Ужгороді ветерани, родини військових та переселенці можуть отримати безоплатні юридичні консультації
- У серпні в Ужгороді народилося 222 немовлят - 103 дівчинки та 119 хлопчиків
- З історії ужгородської школи ім. Масарика: в Ужгороді видрукувані унікальні видання
- Ужгород долучився до всеукраїнської акції «Дзеркало Незалежності»
- Найбільш інстаграмні місця в Ужгороді
- «Бограч-index» – серпень 2025: за місяць ціни за продукти змінилися на - 11%
- Нацпарк «Синевир» – домівка для понад 30 врятованих бурих ведмедів
- 48 перших класів: в Ужгороді триває підготовка до початку навчання
- Кількість першокласників в Ужгороді зменшилася
- Унікальне видання - за донат: Федір Шандор пропонує поповнити бібліоколекції виданням "Мілітарна хроніка Закарпаття"
- Central Park від SENSAR Development: новий погляд на життя у великому місті
- На Закарпатті найгірші результати НМТ з української мови та математики, але найкращі – з хімії
- “Від зерна до хліба”: урожай пшениці вже вдруге зібрала закарпатка Аліса Смирна з дітьми
- «Нові сусіди» - як жінки-переселенки створюють нові бізнеси на Закарпатті
- INCLUSIVE-ED4ALL: освіта для всіх і кожного у сільських громадах України та Румунії
- У Карпатському біосферному заповіднику зафіксували рідкісного червонокнижного птаха
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у червні 1925-го? (ФОТО)
До цієї новини немає коментарів