Розбили пляшку в магазині? Отримали неякісні послуги? Закарпатцям розкажуть, куди звертатися

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області 26 вересня 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
«Гаряча лінія» діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення.
Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за посиланням http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext.
Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.
Так, мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема, звернемо увагу на рекомендації:
• Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
• Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
• Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
• Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;
• Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
• Про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;
• При укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
• Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- «До війни я випікав у ресторані «Наполеони» й «Медовики», а зараз у нас найпопулярніший – вафельний торт зі згущонкою». Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Діабет і серце: битва, яку можна виграти лише разом із лікарем
- Роботи, що рятують життя: історії поліцейських Закарпаття з лінії вогню
- «Бограч-index» – листопад 2025: за місяць ціни на продукти виросли на 12,5%
- Троє військових із інфарктом за добу: у Закарпатському кардіоцентрі показали, як надають допомогу нашим захисникам
- Тренується шість днів на тиждень і у 16 років став чемпіоном світу: історія мукачівського боксера Ростислава Трусова
- На Закарпатті зараз 23 842 військових, які звільнилися з лав армії
- Між закордоном і армією 22-річний “Шкіпер” обрав ЗСУ!
- Закарпаття: стабільність із внутрішньою напругою – результати нового соціологічного дослідження
- "Стала набагато простішою": як змінилася процедура оформлення відстрочок від мобілізації з 1 листопада
- Юрій Кілб із Ужгорода каже просто: «Рятувати — це не робота, це спосіб життя. Якщо не ми, то хто?»
- "Люди, які віддали частину себе за свою країну, мають самі обирати, де їм виступати" — чемпіон світу Владислав Горнодь
- "Моя мрія — прокинутися на ранок і залишитися без роботи", — фахівчиня із соціальної роботи Тетяна Кузьменко
- Війна спричиняє безсоння українців: результати наукового дослідження
- День спільної пам’яті, тиші й молитви: чому закарпатці 1 листопада поминають померлих
- Пітятко, ружа, тинґириця, калап, ґарадичі: топ-25 слів закарпатського діалекту
- Карета швидкої допомоги «Оксана»: артефакт війни – в Ужгородському замку
- Ветеранська справа: як поблизу Мукачева вирощують креветку та африканського сомика
- Понад 350 пацієнтів з інсультом зафіксували за 9 місяців на Закарпатті
- "Ми не можемо щось дати, якщо самі цього не маємо", — Василь Мандзюк про роботу капелана в тилу

До цієї новини немає коментарів