Підрядника, який неякісно виклав тротуари на Корятовича в Ужгороді, змусять переробити

Ось який коментар з цього приводу надали в Ужгородській міській раді:
"З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, а також раціонального використання коштів місцевого бюджету, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», департаментом міського господарства Ужгородської міської ради, розміщувалося на авторизованому електронному майданчику (система ProZorro) оголошення про проведення тендерних закупівель робіт «Капітальний ремонт тротуарів на пл. Корятовича у м. Ужгород».
Найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено умови робіт, запропоновані ТОВ «Будівельна компанія «Антрол». У подальшому, на початку травня 2018 року, між замовником та товариством укладено договір підряду загальною вартістю 2 млн. 395 тис. грн., терміном до 31.12.2018 року. Для забезпечення належного фінансування на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», міськрадою перераховано товариству аванс у розмірі 1,1 млн. грн.
Однак, враховуючи проведені працівниками міськради обстеження умов виконання робіт, встановлено неналежне виконання товариством взятих на себе договірних зобов’язань, а також пряму невідповідність раніше поданим тендерним пропозиціям щодо якості та строків здійснених заходів, та за результатами яких прийнято рішення про призупинення оплати решти їх вартості за договором підряду. Наразі, відповідно до вимог статті 849 Цивільного кодексу України, департамент повідомив товариство про необхідність усунення виявлених порушень у найкоротші терміни після закінчення зимового періоду. У разі нездійснення підрядником дієвих заходів, у частині усунення вже встановлених зловживань з боку товариства, міськрада невідкладно ініціює питання подачі судового позову з відшкодування завданих територіальній громаді міста збитків.
Джерело: прес-служба Ужгородської міської ради.
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Компенсацію витрат за працевлаштування ВПО цьогоріч отримали вже 130 роботодавців області
- Туберкульоз і ВІЛ – подвійна загроза, що потребує єдності дій: у міськраді обговорили ситуацію в Ужгороді
- На Закарпатті на реалізацію проєкту «єРобота: Власна справа» спрямували 123,6 млн грн
- В Ужгороді вже місяць працює Офіс податкових консультантів
- Знайти роботу із зарплатою понад 15 тисяч гривень допоможуть в обласній службі зайнятості
- В Ужгороді офіційно розпочався опалювальний сезон – у лікарнях, школах, дитсадках можуть включати за потреби тепло
- Ужгородська міська рада оголосила прийом документів на премії для діячів культури та мистецтва
- Соцзахист, медицина, пенсії: в Ужгороді говорили про проблеми та виклики для людей похилого віку
- Послугами Закарпатської обласної служби зайнятості з початку року скористалися понад 11 тисяч шукачів роботи
- Ще 2 мільйони гривень на підтримку захисників виділили із бюджету Ужгорода
- Богдан Андріїв: "5 мільйонів гривень із бюджету Ужгорода спрямують для будівництва ветеранського простору"
- За результатами 17-ї хвилі програми «Грант на власну справу» 11 заявників на Закарпатті отримали позитивне рішення
- В Ужгороді діє тимчасова заборона на самовільне встановлення дорожніх конусів
- Понад три мільйони гривень виділили на підготовку шкіл і дитсадків Ужгорода до опалювального сезону
- ТОП-10 вакансій від Закарпатської обласної служби зайнятості
- Закарпатська служба зайнятості: понад 6 тисяч людей знайшли роботу від початку року
- На Закарпатті на реалізацію проєкту «єРобота: Власна справа» спрямовано 118 млн грн
- Ще 13 закарпатських підприємців отримали гранти за програмою «Власна справа»
- 1687 клієнтів звернулися за консультаціями до офісів "Зроблено в Україні" на Закарпатті з початку року
- Ми будемо робити все, щоб допомогти підприємству швидко відновитися - Зеленський про зруйнований росіянами "Flex" у Мукачеві
До цієї новини немає коментарів