Тунель на Львівщину прокопали. Облаштують за рік

Як повідомили у прес-службі Львівської залізниці, «відповідно до календарного графіку виконання робіт, закінчити будівництво Бескидського тунелю заплановано на 6 листопада 2017 року».
28 жовтня, згідно з запланованим терміном, виконані роботи з проходки нового двоколійного Бескидського тунелю. Вони виконувалися з одного порталу у два етапи: спочатку здійснювалася проходка верхнього уступу (калоти) на всю довжину тунелю, а потім проходка нижнього уступу.
Всього залізничні будівельники пройшли 1764,25 метрів. Натомість роботи завершального циклу – влаштування земляного полотна на підходах до нового тунелю, укладання колії на підходах та в тунелі, монтаж мереж енергозабезпечення освітлення, СЦБ та зв’язку, системи контролю, – планується закінчити до кінця травня.
Окрім того, будівельники продовжують облаштування тунелю нішами та камерами. За нормативами в тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші й кожні 150 метрів – камери.
Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту. Реалізація цього масштабного інфраструктурного проекту дасть можливість збільшити пропускну здатністьп’ятого європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словакія – Україна).
Спорудження двоколійного Бескидського тунелю триває на гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське. Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочато 29 жовтня 2013 року та планується закінчити в другому кварталі 2018 року. Перший етап будівництва тунелю – проходку верхнього уступу – було завершено в січні 2016 року.
Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 метрів, висота – 8,5 метрів. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 метрів від поверхні Бескидського хребта.
Новий тунель будується на відстані 30 метрів від того, який уже використовують. Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60 % транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи.
До теми
- В Ужгороді відреставрували вертеп-церкву часів Другої світової війни
- Ужгородців та гостей міста завтра запрошують у центр міста на «Різдвяні коляди»!
- Всеукраїнський форум єднання національних спільнот «Ми різні, ми єдині та об’єднані» відбувся на Ужгородщині
- На Закарпатті запрацював третій Центр безпеки громадян
- Чотирьох захисників нагородили відзнакою «Честь і доблесть Закарпаття»
- На Закарпатті сертифікати на житло отримали 11 родин – ветеранів та загиблого воїна
- Філія «Карпатський лісовий офіс» ДП "Ліси України" передала для ЗСУ майже 22 тис. кубометрів деревини
- Берегово долучилося до мережі ветеранських просторів Закарпаття
- На Закарпатті презентували документальний фільм про закриту спільноту ромів-калдерарів
- Вифлеємський вогонь миру передали у Закарпатську ОВА
- До Дня чаю в Ужгородському замку відбудеться тематична лекція
- Ужгородські медики врятували 18-річного юнака
- Курс із ідентифікації військовослужбовців за стоматологічним статусом проводять в Ужгороді
- «День прав людини — громада як відправна точка захисту прав дитини в Україні» - форум на Закарпатті
- «Чому сусідам не вимикають світло?» - роз'яснення від закарпатських енергетиків
- На Закарпатті відкрили новий інклюзивний дитячий спортивний майданчик
- Мирослав Білецький вручив державні нагороди рідним полеглих військових
- Понад 600 учасників взяли участь у «Діалозі влади та бізнесу» щодо нових правил визначення критично важливих підприємств
- На Закарпатті пройшов традиційний Парад Миколайчиків
- Навчальний центр дошкільної підготовки ромських дітей отримав нові підручники та навчальні матеріали в межах освітнього проекту

До цієї новини немає коментарів