Кілька років тому група виробників західноукраїнських областей поставила собі за мету визначити, як вберегти і відродити певні традиційні культури виробництва тваринництва і рослинництва, а також відновити перевірену віками рецептуру. Певний час вивчали досвід, зокрема й сусідніх Європейських країн. І після подорожі до Чехії зародилася ідея створення громадської спілки, яка б професійно займалася цими питаннями. За підтримки Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL) понад 20 виробників із 4 областей об’єдналися в громадську спілку «Карпатський смак» і створили власні правила, систему перевірки якості – і разом під торговою маркою «Смак Українських Карпат» ідуть до споживачів харчових продуктів. Об’єднання охоплює кілька різних виробничих груп: молочну, м’ясну, зернову, продукування меду, лекварів, соків, харчові олії.
25.01.2018, 14:50