Єлизавета Неглядюк після прем'єри в Ужгороді: «Театр має вражати глядача»

Головну жіночу роль у прем’єрі зіграла молода акторка, випускниця Київського національного університету театру, кіно і телебачення ім. Івана Карпенка-Карого Єлизавета Неглядюк.
Це третя велика роль вихованки Богдана Бенюка в ужгородському театрі. Першою була роль Варки в постановці «Про що плачуть верби» Василя Шершуна. А маленькі глядачі запам’ятали акторку в ролі Мишильди у казці «Лускунчик» (режисер Олександр Саркісьянц).
Після прем’єри "Орфея та Еврідіки" uzhgorod.net.ua поставив акторці кілька запитань.
- Що ви закладали в образ Еврідіки? Якою хотіли показати свою героїню?
- Ставила перед собою завдання грати не напівбогиню, а нещасливу жінку, яку вже не кохає чоловік. Жінку, що шукає способи врятувати свою родину, зв'язок із чоловіком. Дуже хочеться, аби я була впізнавана, щоби жінки в залі знаходили щось своє в образі, ставили собі запитання.
У цій виставі нема стовідсотково позитивного чи негативного героя. Мені дуже імпонує, що Олександр Саркісьянц зробив виставу просто про людей – про чоловіка та жінку. Я буду рада, якщо ця вистава буде вражати, бо це і є покликання театру.
Я дуже боялася цієї ролі, очевидно, Еврідіка старша за мене, тому намагалася закладати все, що маю з життєвого досвіду, аби бути переконливою. Прем’єра – це лише етап, а не кінцевий результат. Дай Боже, щоби вистава набувала нових граней. Сьогодні було емоційне збурення, я думала про все – про танці, мову, ногу, яка болить. Із часом це все відійде і залишиться історія чоловіка і жінки, яку я дуже хочу грати.
- Що найбільше сподобалось у виставі?
- Робота з режисером. Для мене як актриси робота з режисером – одне з найголовніших завдань. Дуже важливо в акторській долі знайти свого режисера. Я щаслива, що в театрі, де я працюю, є Олександр Олександрович Саркісьянц, тому що він дуже делікатно підходить до роботи, дуже толерантно ставиться до акторів як до колег і ненав’язливо веде свою лінію.
Належу до тих акторів, які не видають зразу на-гора результат. Я дуже обережно йду по ролі, намагаюся її намацати, пробувати, і Олександр Олександрович ніколи не вимагає одразу результату. Він так само пробує, шукає, ми співпрацюємо.
Дуже тепло згадую репетиції. Я випала через пошкодження ноги на два тижні з репетицій і дуже йому вдячна, що він все-таки не втратив віру в мене і довірив грати на прем’єрі. Для мене це було дуже важливо.
- Ви грали із хворою ногою...
- Виходиш на сцену і зникає все – температура, ноги, руки…
- Як гралося сьогодні?
- Коли готуєш комедію, то знаєш, де будуть сміятися. А коли виходиш грати, то глядачі ніколи там не сміються, де очікуєш. А регочуть зовсім в іншому місці. І ти ніби паузу вже робиш для них, а вони не реагують. У нас сьогодні була драма. Що найголовніше у виставі? Це не оплески, це тиша під час вистави. Ми починали трохи з гулу, десь в середині я вже чула абсолютну тишу. Відчула, що глядач за мною йде, а коли глядач за мною йде, то мені хочеться вести його. Дуже приємно бачити в нашому театрі повну залу. Дай Боже, щоб так було завжди!
- А хто кого має вести – актор глядачів чи навпаки?
- Вважаю, що ми маємо за собою вести глядача. Треба виховувати глядача, задавати йому трошки вищий рівень, ніж він має. Дуже люблю ходити в тир і пам’ятаю, як вчив мене батько: щоб потрапити в ціль, треба трохи вище наводити мушку. Так само в театрі. Якщо слідувати лише за глядачем, то театр буде тільки розважальною установою. А культура -- це значно глибше явище. Тому в репертуарі мають бути різні вистави -- і для серця, і для розуму.
Іванка Когутич для uzhgorod.net.ua
До теми
- Танець, пісня, пам’ять: Академія культури провела концерт-подяку захисникам
- Академія культури і мистецтв запрошує сьогодні в Ужгороді на звітний концерт «Дякую Тобі…»
- Оголошено Короткий список VII Всеукраїнського літературного конкурсу малої прози імені Івана Чендея 2025 року
- В Академії культури і мистецтв відбувся фольклорно-мистецький форум «Барви народного танцю»
- Літературний конкурс малої прози імені Івана Чендея оголосив довгий список 2025 року
- В Ужгороді відбудеться обласний фестиваль-конкурс «Веселковий передзвін»
- Закарпатський драмтеатр реалізує інклюзивний проєкт за підтримки Українського культурного фонду
- 5 музеїв Ужгорода, про які ви могли не знати (ФОТО)
- В Ужгороді стартував Всеукраїнський дитячий театральний фестиваль-премія «Золота китиця».
- Ужгородський скансен оприлюднив програму до Дня музеїв
- У краєзнавчому музеї ім.Т.Легоцького триває персональна виставка живопису Василя Вовчка «Весняні мелодії»
- «В моїм серці Лемковина» – виставку з такою назвою відкрили в Закарпатському музеї народної архітектури та побуту
- Закарпатська обласна філармонія запрошує на концерт «Музика єднає покоління»
- У травні Ужгород перетвориться на музичну столицю України
- В Ужгороді відбудеться благодійний музичний фестиваль „Con-Temp Trio & Друзі”
- Обласна філармонія запрошує на унікальний музичний вечір, присвячений культурі Англії
- Графіка, живопис, скульптура: стартував конкурс «Легенди Карпат» для трьох вікових категорій юних митців Закарпаття
- Закарпатська обласна бібліотека для дітей та юнацтва приймає твори дитячих письменників на здобуття Всеукраїнської літературної премії імені Юлії Драгун
- «Магія весни»: в скансені в Ужгороді представили свої роботи художниці-аматорки
- Закарпатські митці представили традиційну «Великодню виставку»
До цієї новини немає коментарів