ЦНАП Ужгородської міської ради розпочав прийом документів на відстрочку від мобілізації

Відсьогодні, 1 листопада, Центр надання адміністративних послуг м. Ужгорода приймає документи для оформлення відстрочки від мобілізації.
Прийом здійснюється у звичному режимі роботи ЦНАПу.
Запис на подання документів відбувається безпосередньо в приміщенні ЦНАПу.
Заявник звертається особисто.
При цьому ЦНАП продовжує надавати всі інші адміністративні послуги – робота центру не обмежується лише оформленням відстрочок.
Адреса ЦНАПу – Ужгород: пл. Поштова, 3
Графік роботи – на фото
Наголошуємо: рішення про відстрочку приймає ТЦК та СП, ЦНАП лише приймає та передає документи на опрацювання у Центр комплектування.
Зміни в законодавстві
Зміни внесено до постанови Кабінету Міністрів України №560, вони передбачають:
автоматичне продовження більшості відстрочок від мобілізації;
пріоритет оформлення у цифровому форматі через застосунок «Резерв+»;
можливість подання документів у ЦНАП замість територіальних центрів комплектування (ТЦК).
Користувачі застосунку «Резерв+», у яких відстрочка продовжується автоматично, отримують сповіщення у додатку.
Хто має право на автоматичне продовження відстрочки
Відстрочка продовжується автоматично для таких категорій осіб:
люди з інвалідністю;
тимчасово непридатні до служби;
батьки дитини з інвалідністю до 18 років;
батьки повнолітньої дитини з інвалідністю I чи II групи;
ті, хто мають дружину (чоловіка) з інвалідністю I чи II групи;
ті, хто мають батька або матір з інвалідністю I чи II групи;
жінки та чоловіки військових з дитиною;
батьки трьох і більше дітей в одному шлюбі;
студенти, аспіранти;
працівники вищої та профосвіти;
люди, чиї близькі родичі загинули або зникли безвісти під час бойових дій чи воєнного стану;
родичі Героїв України, відзначених посмертно за мужність під час Революції Гідності;
люди, позбавлені свободи внаслідок збройної агресії проти України;
військові, звільнені з полону.
Якщо відстрочка не продовжилась автоматично
Якщо ваша відстрочка мала продовжитись автоматично, але цього не відбулося, це означає, що в державних реєстрах відсутні або застарілі дані.
У такому випадку необхідно:
оновити свої дані в реєстрах (через «Резерв+» або інші офіційні сервіси);
звернутися до ЦНАП особисто з документами для оформлення відстрочки.





До цієї новини немає коментарів