Втрата слуху — не вирок. Держава допомагає ветеранам повернути звуки життя

Втрата слуху — не вирок. Держава допомагає ветеранам повернути звуки життя
Після фронту багато наших Захисників і Захисниць стикаються з проблемами слуху. Ці травми не видно зовні, але вони серйозно впливають на спілкування, роботу й психологічне відновлення.

 

Щоб підтримати військових, держава реалізує програму безоплатного забезпечення слуховими апаратами.

Як повідомляють в Міністерстві у справах ветеранів, у межах державного контракту закуплено понад 24 тисячі сучасних пристроїв OTICON (Данія) — вони допомагають ветеранам знову чути життя навколо.

Ці пристрої повертають можливість вільно спілкуватися, працювати, взаємодіяти з близькими та відчувати себе впевненіше в повсякденному житті.

Хто може отримати слуховий апарат безкоштовно?

ветерани й ветеранки війни;

 військовослужбовці з порушенням слуху — навіть без встановленої інвалідності.

Який алгоритм отримання?

Крок 1. Зверніться до свого сімейного лікаря (або терапевта/педіатра), щоб отримати направлення до сурдолога.

Крок 2. Пройдіть обстеження у сурдолога та отримайте відповідний медичний висновок.

Крок 3. Оберіть медичний заклад, що працює за цією програмою (актуальний перелік тут: https://mva.gov.ua/to-veterans/perelik-zakladiv-ohoroni-zdorovya-de-mozhna-otrimati-sluhovi-aparati-dlya-veteraniv-viyni-1?fbclid=IwY2xjawNZkJNleHRuA2FlbQIxMABicmlkETF2WTBpS1diRzBKa3BzY0VRAR4Os13HOfGWfDQj1HSHfIIpeClBFdGFzJLNe0n2nChxeZR5j0dOufMspg8s9g_aem_GQ91iYBBIYOs3ANhaKyNWg

Крок 4. Подайте необхідні документи:

 паспорт громадянина України;

 посвідчення ветерана війни або інший документ, що підтверджує статус;

 направлення від лікаря;

 висновок ВЛК — для військових, або витяг з рішення ЕКОПФО / МСЕК з рекомендаціями ІПР (за наявності);

 аудіограма (результати вимірювання слуху від сурдолога);

 довідка про ідентифікаційний номер (за наявності).

Крок 5. Пройдіть індивідуальний підбір та налаштування слухового апарата.

Крок 6. Отримайте слуховий апарат і інструкції щодо його використання та догляду.

 Якщо вам відмовили у наданні слухового апарата або виникли запитання — звертайтеся на гарячу лінію МОЗ: 0 800 505 201

Група комунікацій Закарпатського ОТЦК та СП

 

16 жовтня 2025р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів