Підприємці Закарпаття можуть оцінювати якість держпослуг на платформі «Пульс»

Підприємці Закарпаття можуть оцінювати якість держпослуг на платформі «Пульс»
Про це повідомила ОВА.

 

Залишайте свої відгуки та звернення, відстежуйте статус заявок і впливайте на покращення сервісу за допомогою сучасного цифрового інструмента.

Інноваційний майданчик створений для того, щоб 

- покращити комунікацію між підприємцями та державою

- швидко реагувати на потреби бізнесу

- підвищувати якість державного сервісу

Закарпаття стало одним із двох регіонів, де пілотував проєкт зі збору зворотного зв’язку від підприємців.

 Місцевий та релокований бізнес уже залишив на платформі близько 1500 оцінок, і сьогодні наша область демонструє найвищий рівень задоволеності умовами ведення підприємницької діяльності в Україні – 6,8/10.

 Нагадаємо, проєкт «Пульс» презентували в березні цього року під час масштабної онлайн-зустрічі з підприємцями в межах роботи національного майданчика «Діалог влади та бізнесу».

 «Пульс» є частиною державної політики Зроблено в Україні, яку ініціював Президент. Онлайн-платформа розроблена Міністерство економіки України та реалізована за сприяння Міністерство цифрової трансформації України.

 

13 травня 2025р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів