Закарпатська капуста вже на ринку

Суперрання капуста – запорука ранніх прибутки для сільськогосподарських виробників

 

26 квітня 2006 року Закарпатський офіс Проекту Аграрного Маркетингу провів День поля "Нові гібриди, технології вирощування та маркетингу ранньої капусти" у с. Заріччя. Іршавського району Закарпатської області.
На демонстраційному полі представлено сучасні нові для регіону гібриди ранньої капусти від 4 провідних насіннєвих компаній, та технології виробництва ранньої овочевої продукції.
Участь у семінарі взяло 38 виробників сільськогосподарської продукції з Іршавського, Мукачівського, Берегівського, Виноградівського, Ужгородського р-ну Закриття, також на семінарі були присутні представники провідних компаній, продукція яких представлена на демополях та користується попитом на ринку: "Бейо Заден", "Тезьє", "Агріматко", "Рійк Цван" та ін.
Під час семінару учасники отримали можливість прямого спілкування з фахівцями Проекту Аграрного Маркетингу, а також із кваліфікованими експертами в сфері маркетингу сільськогосподарської продукції (представники гуртових компаній м. Київ. Львів, та менеджером мережі супермаркетів "Вопак"), представників компаній по насінництву, захисту рослин, будівництва систем крапельного зрошення та інших сучасних агротехнологій.
Всі учасники отримали збірку матеріалів і презентацій учасників семінару, посібник "Досвід виробництва та маркетингу овочів в Україні" а також останні номери журналу "Агроогляд: овочі та фрукти". Крім того, всі учасники семінару в подальшому зможуть отримувати безкоштовні консультації фахівців з будь-яких питань організації виробництва та збуту плодоовочевої продукції.
Вирощувати овочі у закритому ґрунті надзвичайно прибутково, але і потребує багато часу. Перші посіви насіння відбуваються у передноворічний період, і з того часу, щодня відбувається догляд за розсадою. Підготовка ґрунту щоб був результат. Найбільша питома вага витрат у вирощуванні супер ранньої капусти складає оплата ручної праці та опалення теплиць. Так площа стандартної професійної теплиці у виробників сіл Іршавського р-ну складає 10 соток (вартість 50 тисяч грн), що при хороших умовах дає їм можливість зібрати до 4 тон капусти. Враховуючи, що гуртові ціни змінюються щодня, то важливо як най швидше продати продукцію на ринках м. Києва, де ціна найвища. Так станом на 22 квітня гуртова ціна на ранню капусту у м. Києві складала 13 грн за кг., а вже 28 квітня 9 грн. Враховуючи, що після ранньої капусти, кожен виробник у теплиці висаджує другу культуру: перець, огірок, томат – то прибутковість йому гарантована і всі витрати окуповуються як правило за рік, при умові якщо є попит на продукцію, для цього виробник повинен дотримуватись технологій, та постійно слідкувати за тенденціями ринку.
Як відзначив спеціаліст з маркетингу ЗО ПАМ Олександр Коваль: виробники суперанньої продукції сіл Іршавського району, а саме с. Сільце та Заріччя вже десятиліттями диктують ціна на ринках ранньої продукції України, та конкурують з імпортною продукцією. В цьому році, продукція поступила на ринок дещо пізніше, у порівняні з минулим роком. Проект Аграрного Маркетингу завдяки унікальній системі ринкової інформації має змогу здійснювати моніторинг цін на всіх основних гуртових ринках України (м. Київ, Львів та Херсонська область) відповідно фермер, хто користується системою ринкової інформацію можуть в сезон виробництва слідкувати за цінами, та обирати місця продажу продукції.


Власна інформація

 

28 квітня 2006р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів