Оновлений рейтинг ДПС України: «АТБ» визнали лідером галузі зі сплати податків

Оновлений рейтинг ДПС України: «АТБ» визнали лідером галузі зі сплати податків
Податкова служба України, підсумовуючи результати 2019 року, оприлюднила рейтинг найбільших представників бізнесу за обсягом сплачених податків і зборів.

 

ТОП-100 головних наповнювачів бюджетів усіх рівнів опублікували в офіційному виданні ДПС. Згідно з цими даними абсолютним лідером серед представників галузі роздрібної торгівлі та логістики вчергове стала  компанія «АТБ-Маркет». Для майже чотирьох мільйонів українців у 24 областях країни вона є головним постачальником гарантовано якісних продуктів. Як  і рік тому, перші позиції в загальному рейтингу дісталися підприємствам нафтогазової й енергетичної галузей, виробникам тютюнової продукції, націоналізованому «ПриватБанку», а також великим держкомпаніям-монополістам. Верхівка цього рейтингу практично не змінюється з року в рік. Набагато цікавіше аналізувати стан справ в інших галузях, наприклад у ритейлі. Найбільший за багатьма показниками (товарообігом, кількістю супермаркетів, асортиментом, чисельністю працівників тощо) представник вітчизняної галузі роздрібної й оптової торгівлі – «АТБ» протягом року покращив свої позиції одразу на три пункти. Торговельна мережа піднялася з 16 місця (яке посідала у 2018 році) на 13.   За підсумками 2019-го підприємства корпорації «АТБ» сплатили до бюджетів усіх рівнів, у тому числі й до міської скарбниці нашого Ужгорода, 6,77 млрд грн. Це на 49% перевершило минулорічні результати. Таке стрімке зростання  стало наслідком динамічного розвитку торговельної мережі «АТБ» та послідовної оптимізації багатьох бізнес-процесів. Компанія підкорила два нових регіони: прийняли перших покупців дискаунтери мережі на Закарпатті та в Чернівецькій області. В нашому Ужгороді перший комфортний інноваційний дискаунтер «АТБ» відкрили на вул. Капушанській, 175а.

Загалом за рік з’явилося 88 нових магазинів проти 80 у 2018-му.  Відбулася капітальна модернізація 41 супермаркету. Станом на даний час у 280 населених пунктах України, в тому числі й у нашому головному місті Закарпаття, цілодобово працюють 1089 дискаунтерів мережі. Разом із розширенням мапи присутності «АТБ» значно зріс і товарообіг. Зокрема, за рік цей показник збільшився на 22,4% –  до 126,8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Як результат, мережа побила власний рекорд попереднього року – у 2018-му даний показник становив 103, 9 млрд грн. (у 2017 – 80,2 млрд грн.).

Асортимент магазинів «АТБ» сьогодні перевищує 3,5 тис. найменувань, а  більше дев'яти сотень із них представлені товарами власних торгових марок. Така ексклюзивна продукція власного виробництва за якістю не поступається аналогам,  які можна придбати на вітчизняному ринку,  однак коштує значно дешевше. Економія для споживача може скласти до 40%. Окрім того, компанія дотримується багаторічної цінової політики – вартість будь-якого товару  в дискаунтерах мережі нижча за середньоринкову на 10–15%.

Варто також сказати, що до першої сотні увійшли лише сім компаній, пов'язаних із роздрібною торгівлею та логістикою. Першу позицію наразі посідає «АТБ» (маючи 13 місце в загальному рейтингу), далі йдуть «Нова пошта» (27 місце), ще один традиційний ритейлер – «Епіцентр К» (30 місце – сплачено майже 2,5 млрд грн.), «Сільпо» (41 місце), McDonalds Україна (54 місце), Metro (66 місце) й «Ашан» (77 місце).

Отже, послідовно дотримуючись стратегії динамічного розвитку, корпорація «АТБ» із чималим відривом лідирує в ТОП-7 найбільших платників податків галузі.

Крім компаній «АТБ» та «Епіцентр К» інші представники ритейлу, що увійшли до рейтингу, не захотіли розголошувати суми сплачених податків і зборів, посилаючись на комерційну таємницю. Тому про цифри можна лише здогадуватися, орієнтуючись на показники більш відкритих компаній, які знаходяться в ТОП-100 поруч із ритейлерами.

За цими цифрами сьогодні стоїть наше з вами благополуччя, оскільки  такі кошти спрямовують на зарплати вчителям і медикам, виплату соціальної допомоги та пенсій, ремонт доріг та інші цілі.  Так формується рівень життя громадян та підвищується його якість. Особливо актуально це стало після реформи децентралізації, коли значно більші суми зібраних податків залишаються на місцях. Це дало серйозний ресурс для розвитку українських міст і селищ. Тепер кожен із більш ніж тисячі супермаркетів «АТБ», включно з тим, що працює в Ужгороді, можна вважати не тільки торговим представництвом найбільшого ритейлера, але й важливим інфраструктурним об'єктом.

Юлія Смольчук

 

13 березня 2020р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів