Боздоський міст повноцінно функціонує

Стрімке збільшення кількості транспортних засобів в Ужгороді (за останні десять років — із 5 до 30 тисяч одиниць, не враховуючи транзитні) призвело до виникнення доволі серйозної проблеми. Одним із стратегічних пунктів її вирішення було остаточне завершення робіт на Боздоському мості і введення його в експлуатацію. За сприяння міського голови Віктора Погорєлова віднайдені необхідні кошти, і ось уже два місяці Боздоський міст повноцінно функціонує з-поміж інших магістральних об’єктів, що суттєво допомогло зняти транспортну напругу в Ужгороді.

 

Громадське опитування серед міських автомобілістів різних категорій однозначно засвідчує: Боздоський міст дозволив вільніше дихнути водіям на дорогах, особливо в години пік. За приблизними підрахунками спеціалістів, навантаження в цей складний відрізок часу на основну артерію міста — центральний транспортний міст поруч із готелем “Ужгород” — зменшилося на 15—20 відсотків. “Раніше я діставався на роботу із Нового району в центр хвилин за 20. Зараз — максимум за 10. Значну частину автомобілів, зокрема вантажних, які щодня прямують із периферії до центру міста і назад, “забрав” на себе міст на Боздоші,” — розповідає один із водіїв. Дехто, правда, скептично поставився до відкриття мосту і з іронією сприймає його важливість для Ужгорода. Їхні аргументи спираються на те, що центр міста як був заповнений автівками, так і залишився. Насправді ж завданням нового об’єкта було зменшення “пробок” та розвантаження центральних ужгородських доріг, якими зранку та ввечері добираються на роботу та додому мешканці міста. І з ним він успішно справляється.


Ужгород

 

30 грудня 2005р.
-->

До теми

Коментарі:

  1. 2005-12-31 / 10:24:00

    Другу. який серйозно розбирається в справах:

    Прошу назвати номери та дати платіжних відомостей, згідно яких місто перерахувало кошти підрядникам.

    Якщо не маєте такої інформації то запросіть її через свого депутата міської ради.

    Це я до того, що запис у прожекті "Боздошський міст" - X млн. грн. - це не виділення коштів, а обіцянка виділити, і не відомо коли і при якому меру.

    Ще. З настанням післяреволюційної демократії ніхто не помітив чергу в будинок ОДА?
    А дарма. В черзі стояли приватні підприємці та представники фірм, які вимагали оплати рахунків, на які отримувалися ТМЦ (за так звані "виділені" Різаком кошти) починаючи з 2002 року. Доречі і за газифікацію сіл також.

  2. друг 2005-12-30 / 14:12:00

    это ребята не серйозно. если вы не разбираетесь в чем то, то зачем пишете. Вопервых, тротуары на мосту есть и говорить что их нет может только тот, кто там ни разу не был. А "бонди", раз уж рассуждает на такие серйозные темы, то должен знать что основные деньги выбил не Балога а Ризак, а так же львиную часть дал город

  3. бонди 2005-12-30 / 10:56:00

    Балога вибив частину грошей з Києва,а решту вказав Погорєлову,що треба не роздавати землю своїм друзям, а продавати.То до чого тут цей погорєловський піар? Якби мостом займався сам Погорєлов,то до тепер Боздоський міст залишався би довгобудом,яким він був ще з часів Ратушняка, який розтринькав міські кошти, виділені з міського бюджету на завершення цього об’єкта...

  4. Д. 2005-12-30 / 09:34:00

    Для пішохода не зроблений тротуар. В час пік не можно перейти безпечно з обної сторони на другу. Не говорячі про болото через яке траеба плити коли добираєшся. :(