Червоненко чекає від Турчинова офіційних вибачень
Колишній міністр транспорту України Євгеній Червоненко заявляє, що не подає позов до суду на колишнього голову СБУ Олександра Турчинова, оскільки сподівається на його вибачення.
" Маю надію, що у нього є мужність, і він ще вибачиться", - сказав Червоненко.
Він припустив з вірогідністю в 5-7%, що Турчинова дезінформували.
Як сказав Червоненко, він не хотів би "вколювати голку в серці ось тих мільйонів людей, які нам вірили". Таким чином, він пояснив своє небажання звертатися до суду, передає "УНІАН".
Раніше повідомлялося, що екс-міністр транспорту і зв’язку України Євгеній Червоненко 29 листопада заявив про те, що всі звинувачення щодо відчуження майна Іллічівського контейнерного терміналу - безпідставні. Про це Червоненко сказав, коментуючи інформацію про те, що Тимчасова слідча комісія Верховної Ради України з розслідуванню справ про корупцію у вищих ешелонах влади визнала його непричетним до будь-яких корупційних дій.
За словами екс-міністра, “члени комісії з приводу звинувачень Олександра Турчинова (екс-голова СБУ – ред.) одноголосно ухвалили рішення про мою непричетність до будь-яких корупційних дій”, - додавши, що одночасно члени комісії рекомендували прокуратурі зробити свій висновок щодо укладення угоди між Іллічівським портом і ПП “Укртрансконтейнер”, з тим, щоб або допрацювати, або розірвати його. При цьому екс-міністр відзначив, що, на його думку, всі спірні питання, що стосуються інвестицій і господарських відносин, повинні розглядатися в судовому порядку.
У той же час він відзначив: “Я вважаю цю угоду і ідею контейнерного кредиту важливою”. За його даними, з початку серпня, відтоді, як угода почала діяти, прибуток терміналу зріс втричі і “Іллічевськ обігнав Одеський термінал”. Вантажопотік Іллічівського контейнерного терміналу за цей час зріс на 83%, сказав Червоненко.
Крім того, він підкреслив, що всі звинувачення щодо відчуження майна терміналу безпідставні, оскільки тільки “Укртрансконтейнер” пропонував угоду про спільну діяльність, а решта потенційних інвесторів - “або концесію, або оренду” .
Іллічівський морський торговельний порт - найбільший порт України, в якому перетинаються 3 найбільші міжнародні транспортні коридори. Іллічівський порт і ПП "Укртрансконтейнер" 22 червня ц.р. підписали угоду про спільну діяльність щодо збільшення пропускної спроможності контейнерного терміналу порту до 4 млн. TEU на рік, для чого передбачалося інвестувати в розвиток інфраструктури порту 495 млн. доларів до кінця 2014 року.
15 вересня ц.р. колишній голова СБУ Олександр Турчинов звинуватив колишнього в.о. міністра транспорту і зв’язку Червоненка в „безкоштовній віддачі портів”. Турчинов навів як приклад Іллічівський порт, де, за його словами „контейнерний термінал безкоштовно – я підкреслюю, безкоштовно, без рішення Фонду держмайна! – переданий приватному підприємству”.
У кінці жовтня ц.р. Мінтрансзв’язку заявило, що договір про спільну діяльність Іллічівського морського торговельного порту і ПП „Укртрансконтейнер”, яке представляє в Україні російську „Національну контейнерну компанію” (НКК), запропоновано розірвати. Як відзначили в міністерстві, при цьому контейнерний термінал ІМТП розвиватиме інвестор, визначений на відкритому конкурсі. Така домовленість досягнута керівництвом міністерства з представниками НКК – інвестора в розвиток контейнерного терміналу ІМТП.
За даними НКК на початок листопаду ц.р., рішення про розірвання угоди про спільну діяльність Іллічевського порту і ПП "Укртрансконтейнер" не ухвалене.
До цієї новини немає коментарів