Чи має автомобілебудівна галузь України перспективи?

Чи має автомобілебудівна галузь України перспективи, чи не виникають проблеми на місцях у заводів з виготовлення автомобілів, чи не виникає у їхнього керівництва проблем з місцевими органами самоврядування та українською владою загалом — саме ці питання намагався з’ясувати вчора Міністр промислової політики України Володимир Шандра. З цією метою високий урядовець відвідав протягом дня два найпотужніших та найперспективніших заводи з виготовлення автомобілів — АвтоЗАЗ у у Запоріжжі та „Єврокар” на Закарпатті.

 

Надзвичайно потужним автомобілебудівним потенціалом володіє сьогодні Україна. Такий висновок зробив учора, перебуваючи з робочим візитом на Закарпатті міністр промислової політики Володимир Шандра. За його словами, робоча поїздка підтвердила одне — наша держава розвивається, і відрадним є те, що інвестори, а відповідно, й серйозні підприємства, продовжують їй довіряти і працювати на її теренах.
Лише наприкінці червня цього року Володимир Шандра міг на власні очі побачити початок будівництва І етапу ІІ черги заводу „Єврокар”, а вже сьогодні фактично зведено виробничі потужності площею понад 25 тис. кв. Метрів. Для порівняння, І черга займає площі всього 4300 кв. Метрів. Мало того, у грудні єврокарівці у новому цеху планують навіть випустити нульову серію автомобілів.
Будівництво ж нового цеху є залученням інвестицій на суму щонайменше 1 мільярда гривень. Запланована виробнича потужність нового цеху — 35 тисяч автомобілів на рік. У рамках реалізації Програми розвитку підприємства до 2010 року планується поетапне збільшення чисельності працівників з 240 осіб у 2005 році до 1640 у 2009-му. Оскільки ж створення одного робочого місця в авто будівництві забезпечує створення 7-8 робочих місць у суміжних галузях, то до 2010 року на підприємствах-суміжниках буде створено приблизно 8 тисяч робочих місць.
За словами голови наглядової ради ЗАТ „Єврокар” Олега Боярина, у ході реалізації ІІ черги проекту „Єврокар” здійснюватиметься поетапний перехід до повного циклу виробництва, зварювання, фарбування кузова та конвеєрного збирання автомобілів.
До речі, уже сьогодні Єврокар надзвичайно багато дає для області. Введення ж у дію ІІ черги дасть надходження до бюджету на рівні 350 мільйонів гривень щороку. Для того. Аби уявити, що це означає для Закарпатт, достатньо навести одне порівняння: бюджет області на поточний рік не перевищував 380 мільйонів гривень...
Вл.інф.

 

18 листопада 2005р.
-->

До теми

Коментарі:

  1. Rusyk 2005-11-18 / 13:16:00

    "два найпотужніших та найперспективніших заводи з виготовлення автомобілів"... Я випав...