Закарпаття: Що думають про податкову службу платники?

Налагодження партнерських відносин з платниками податків вимагає від податкових органів постійного вивчення та врахування у своїй діяльності громадської думки. Тому підрозділи громадських зв’язків і масово-роз’яснювальної роботи ДПА у Закарпатській області спільно з рядом редакційних колективів провели наприкінці серпня в 15 містах і районах чергове вивчення громадської думки щодо оцінки діяльності органів податкової служби.

 

В опитуванні взяло участь 1646 респондентів віком від 18 до 60 років різного соціального стану, 53 відсотки з яких - це бухгалтери, керівники підпри?мств та підпри?мці, які постійно контактують з податківцями, 13 відсотків ? робітники, 8 відсотків ? студенти, 5 відсотків- безробітні.
97,2 відсотка опитуваних оцінили ефективність діяльності податкової служби позитивно і лише 2 відсотки платників податків оцінили податківців ?незадовільно?, в той час як рік тому незадовільну оцінку виставили 8 відсотків опитаних.
Здійснюючи Програму Президента України ?Назустріч людям?, органи податкової служби здійснили комплекс заходів щодо поліпшення обслуговування платників податків, недопущення черг при поданні звітності та одержанні необхідних документів. Це позначилося і на результатах опитування. 66 відсотків респондентів заявили, що ніколи не стикалися з випадками грубощів або неуважності з боку спеціалістів податкових органів, тоді як минулого року про це заявляло лише половина опитаних. ? хоча прояв неуважного ставлення до платників на 7 відсотків у порівнянні з минулорічним опитуванням зменшився, все ж таке ставлення іноді відчули на собі 28 відсотків респондентів. Найбільше таких - по Мукачівській ОДП?, ДП? у Виноградівському та ДП? у ?ршавському районах ? понад 50 відсотків опитаних.
Посилення уваги керівництва органів державної податкової служби на усіх рівнях до розгляду звернень громадян також знайшло сво? відображення на результатах чергового анкетування. 58 відсотків опитаних констатували, що запити платників податків органами податкової служби завжди розглядаються сво?часно і якісно. 9 відсотків ? що відповіді в окремих випадках надаються несво?часно або не повністю. 25 відсотків опитаних до органів податкової служби не зверталися. ? все ж 7 відсотків респондентів вважають, що відповіді на їх запити носять формальний характер або змушують звертатися повторно, в тому числі до органів податкової служби вищого рівня. Найбільше таких у Мукачівській ОДП? ? майже 27 відсотків та ДП? у ?ршавському районі? 20 відсотків.
81 відсоток опитаних позитивно оцінили рівень надання послуг з роз?яснення податкового законодавства у податкових інспекціях Закарпаття. 17 відсотків цими послугами не користувалися. Однак 1,2 відсотка наданням цих послуг не задоволені.
Аналіз проведеного опитування підтвердив актуальність роботи податкових органів по налагодженню партнерських стосунків з платниками податків, необхідність її активізації та поліпшення обслуговування платників податків всіма підрозділами податкової служби. Результати вивчення громадської думки будуть враховані при організації масово-роз?яснювальних та інших заходів щодо підвищення іміджу податкової служби області, удосконалення кадрової роботи тощо.

Прес-служба ДПА у Закарпатській області

 

15 вересня 2005р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів