Tolk нагадує споживачам про важливість перевірки реквізитів при оплаті рахунків за електроенергію  

Tolk нагадує споживачам про важливість перевірки реквізитів при оплаті рахунків за електроенергію  
Шановні споживачі! Товариство знову фіксує випадки, коли сплачені споживачами кошти зараховуються не за їхнім особовим рахунком або взагалі не надходять на розрахунковий рахунок товариства. Вкотре нагадуємо, яка може бути причина такої ситуації та як уникнути непорозумінь?

 

Причин незарахування коштів та виникнення заборгованості може бути кілька, і найпоширеніша така (про інші інформуватимемо). У програмних сервісах банків при оплаті рахунку за спожиту електроенергію побутовий споживач (населення) у пошуковому рядку зазвичай вводить назву Tolk і сплачує за першими реквізитами, які видала система, забуваючи, що Tolk – це бренд, а постачальник електроенергії до кожної оселі саме ТОВ «Закарпаттяенергозбут».

Саме тому населенню в пошуковику потрібно вводити слово «Закарпаттяенергозбут», а не «Толк», і сплачувати саме на рахунок «Закарпаттяенергозбут».

У тому разі, якщо побутовий споживач скерує кошти на рахунки Tolk, то платежі «зависнуть», їх доведеться шукати, і в підсумку може виникнути заборгованість.

На фото внизу наводимо принтскрин, на якому зображено, які назви побутовим споживачам (населенню) потрібно вводити та вибирати при оплаті в банках:

Изображение выглядит как текст, снимок экрана, Шрифт, дизайн

Содержимое, созданное искусственным интеллектом, может быть неверным.06 вересня 2025р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів