У Центрах обслуговування клієнтів закарпатського постачальника електроенергії запроваджено послугу перекладу жестовою мовою

У Центрах обслуговування клієнтів закарпатського  постачальника електроенергії запроваджено послугу перекладу жестовою мовою
Про це інформує пресслужба ТОВ "Закарпаттяенергозбут"

 

Компанія Tolk продовжує впроваджувати інклюзивні сервіси для своїх споживачів. Відтепер у Центрах обслуговування клієнтів компаній, що входять до Групи Tolk, доступна послуга перекладу жестовою мовою. Відповідна інформація розміщена на вказівниках та наліпках у ЦОКах та офісах компаній.

Послуга надається для людей із порушенням слуху з метою зробити обслуговування комфортним, доступним і зрозумілим для кожного споживача.

Щоб скористатися перекладом, споживачеві достатньо відсканувати відповідний QR-код, ввести свій логін та пароль, після чого приєднатися до відеоконференції з перекладачем жестової мови, який спільно з фахівцем Tolk допоможе клієнтові вирішити всі питання щодо електропостачання.

Tolk дбає про рівні можливості для кожного клієнта, нагадує ТОВ "Закарпаттяенергозбут".

 

27 липня 2025р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів