В Україні спростили подачу змін у трудових відносинах — все онлайн через Пенсійний фонд

Пенсійний фонд України запровадив нову онлайн-функцію для роботодавців: тепер усі зміни в трудових відносинах (прийом, звільнення, переведення, відновлення тощо) можна подавати в режимі реального часу через особистий кабінет страхувальника. Нововведення має підвищити точність та оперативність обліку трудової діяльності працівників.
Коли подавати дані:
Новий функціонал дає змогу вчасно повідомляти ПФУ про такі зміни:
- прийом нового працівника;
- переведення в інший підрозділ;
- зміна посади або місця роботи;
- звільнення;
- поновлення на посаді;
- тимчасове припинення чи відновлення трудового договору.
Хто може скористатися:
Подавати інформацію можуть представники роботодавця, які мають доступ до перегляду та внесення даних про трудові відносини.
Як скористатися:
- Зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ, обрати вхід як юридична особа, пройти авторизацію за допомогою КЕП.
- У розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)».
- Обрати пункт «Подати відомості по особі».
- Заповнити форму повідомлення, додати запис про трудову діяльність, вказавши тип події, її атрибут, дату та реквізити документа.
- Підписати та надіслати інформацію до ПФУ.
- Стан розгляду звернення можна відстежити в розділі «Звернення» → «Статус звернення».
Ця новація має на меті спростити комунікацію між роботодавцями та Пенсійним фондом, а також підвищити точність та оперативність ведення обліку трудової діяльності.
До теми
- Державна служба зайнятості: як молоді отримати грант на власну справу?
- На Закарпатті відбулося засідання представників міжнародної програми транскордонного співробітництва
- На Закарпатті проводять атестацію закладів оздоровлення та відпочинку дітей
- Більше прозорості, менше паперів: на Закарпатті обговорили нову систему митної авторизації
- На Закарпатті стартувала літня оздоровлювальна кампанія-2025
- Суттєві порушення щодо землі та в іншій діяльності управлінців виявили аудитори в Сюртівській громаді на Закарпатті
- Відбулося розширене засідання Ради безбар’єрності Закарпатської області
- Закарпатці можуть подавати заяви на посаду фахівця з супроводу ветеранів
- На шляху до безбар’єрного суспільства: на Закарпатті об’єднали зусилля влада й громадськість
- Компенсацію витрат за працевлаштування ВПО цьогоріч отримали вже 77 роботодавців області
- У Закарпатській ОВА відзначили працівників легкої промисловості
- Високотехнологічний контроль на кордоні: як закарпатським митникам допомагають сучасні мобільні сканери
- Територіальні громади Закарпаття залучаються до транскордонної співпраці
- На Закарпатті з робочим візитом керівник Дніпропетровської ОВА
- У травні на Закарпатті оформили понад 58 тис. внутрішніх та закордонних паспортів
- На Закарпатті обговорили перспективи співробітництва українських та румунських фермерів
- Дитячий будинок сімейного типу, евакуйований із Дніпровщини, отримав новий дім на Закарпатті
- В облдержадміністрації підбили підсумки Національного тижня безбар’єрності
- 173 учасники бойових дій отримали послуги обласної служби зайнятості з початку року
- Мирослав Білецький: "Формування генеральних планів та стратегії розвитку – важливі документи для кожної громади"
До цієї новини немає коментарів