Більше прозорості, менше паперів: на Закарпатті обговорили нову систему митної авторизації

Зміни, що набули чинності 19 квітня, є ключовим етапом інтеграції до митного простору ЄС та спрямовані на підвищення прозорості й ефективності процедур.
Підприємства, які вчасно адаптуються до нових вимог, зможуть безперебійно здійснювати зовнішньоекономічну діяльність та уникнути можливих ускладнень. Про це йшлося під час «Діалогу влади та бізнесу».
«Наше завдання – не лише інформувати бізнес про зміни в законодавстві, а й допомогти йому в адаптації до нових правил. Такі зустрічі – це платформа для обговорення та обміну досвідом», – наголосив директор департаменту економічного та регіонального розвитку Закарпатської ОВА Тарас Триндяк.
В обговоренні ключових нововведень щодо надання авторизацій для поміщення товарів у митні режими взяли участь представники Закарпатської митниці – начальник управління забезпечення митного контролю та оформлення Олександр Богаш і заступниця начальника управління Оксана Малець.
Під час заходу розглянули нову процедуру отримання авторизацій, вимоги до бухгалтерського обліку та контролю, найпоширеніші помилки, що ведуть до відмов, особливості спрощеної авторизації, порядок внесення змін до вже виданих та інше.
Основний акцент митного контролю змістився з перевірки сировини на прозорість бухгалтерського і складського обліку. Митниця повинна мати змогу простежити весь шлях товару – від оприбуткування до готової продукції.
Процес авторизації став чіткішим і вимагає ретельної підготовки: потрібно подати повний пакет документів, далі – оцінка відповідності та виїзна перевірка митницею умов і обліку на підприємстві. Неправильна підготовка документів може призвести до тимчасового зупинення бізнес-операцій через неможливість розмитнення товару.
Під час заходу керівники підприємств, які вже пройшли процедуру авторизації, поділилися власним досвідом, а всі охочі мали змогу поставити запитання й отримати вичерпні відповіді.
Профільний департамент ОВА та митниця готові надавати консультаційну підтримку бізнесу на кожному етапі – від підготовки документів до проходження перевірок.
До теми
- На Закарпатті стартувала літня оздоровлювальна кампанія-2025
- Відбулося розширене засідання Ради безбар’єрності Закарпатської області
- Закарпатці можуть подавати заяви на посаду фахівця з супроводу ветеранів
- На шляху до безбар’єрного суспільства: на Закарпатті об’єднали зусилля влада й громадськість
- У Закарпатській ОВА відзначили працівників легкої промисловості
- Територіальні громади Закарпаття залучаються до транскордонної співпраці
- На Закарпатті з робочим візитом керівник Дніпропетровської ОВА
- У травні на Закарпатті оформили понад 58 тис. внутрішніх та закордонних паспортів
- На Закарпатті обговорили перспективи співробітництва українських та румунських фермерів
- Дитячий будинок сімейного типу, евакуйований із Дніпровщини, отримав новий дім на Закарпатті
- В облдержадміністрації підбили підсумки Національного тижня безбар’єрності
- Мирослав Білецький: "Формування генеральних планів та стратегії розвитку – важливі документи для кожної громади"
- 7 закладів фахової передвищої освіти та 7 закладів вищої освіти працюють на Закарпатті
- У закарпатських автошколах виявили порушення податкового законодавства на 900 тис. грн
- Актуально для підприємців: в ОВА надали роз’яснення щодо листа Мінекономіки стосовно перевірки критично важливих підприємств
- Платники Закарпатської області сплатили понад 4 млрд 180,5 млн грн ЄСВ
- Допомога, що змінює життя: в Ужгороді працює унікальний Центр реабілітації осіб з інвалідністю
- Безбар'єрність – не про зручність, а про гідність: влада враховує пропозиції та зауваження військових з інвалідністю
- Закарпаття стало майданчиком для проведення Загальноукраїнського форуму виробників виноробної продукції
- Новий пункт пропуску «Біла Церква – Сігету Мармацієй» змінить логістику всього Закарпаття
До цієї новини немає коментарів