Уряд вніс додаткові зміни до порядку бронювання військовозобов'язаних

Головні нововведення:
- Швидке анулювання відстрочок. Тепер їх можна буде скасовувати раз на 5 днів, а не раз на місяць.
- Урахування мобілізованих. Під час розрахунку дозволених обсягів бронювання будуть враховуватися мобілізовані після 18 травня 2024 року.
- Оновлені підходи до розрахунку зарплати. Через перехід на щомісячну звітність середню зарплату підприємства тепер розраховуватимуть за останній календарний місяць, а не за квартал.
- Автоматична перевірка зарплати. Пенсійний фонд та Мінцифри мають протягом місяця налагодити електронний обмін даними для автоматичної перевірки відповідності зарплати працівників (від 20 тис. грн) вимогам бронювання.
«Прийняті зміни прискорять процедуру бронювання та зроблять її більш ефективною. Ми враховували потреби бізнесу та державних установ, що дозволяють уникнути зайвої бюрократії та підтримати критичне значення підприємства в умовах воєнного стану», – зазначив заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів.
Нагадаємо, що подати заяву на бронювання працівників можна виключно через портал Дія. Це означає, що керівникам підприємств більше не потрібно оформлювати паперові накази – процес відбувається повністю в електронному форматі. Важливо: якщо працівник уже був заброньований, перед поданням нової заявки попереднє бронювання необхідно анулювати.
Як подати заяву на бронювання працівників через Дію
- Авторизуватися на порталі Дія.
- Обрати послугу «Бронювання працівників» та натиснути «Подати заяву».
- Внести необхідні дані працівників.
- Підтвердити рівень їхньої заробітної плати.
- Перевірити заявку та підписати її (це має зробити керівник підприємства або уповноважений підписант).
- Очікувати результату – повідомлення про розгляд заявки надійде на електронну пошту та портал Дія.
Підтверджене бронювання буде відображатися у застосунку Резерв+. Якщо бронювання надано після оновлення статусу критично важливого підприємства, воно діятиме на період дії критичності - до 1 року.
Нагадаємо, що статус критично важливого підприємства можуть отримати компанії, які відповідають трьом критеріям, визначеним Урядом. Два з них є обов’язковими:
- середня зарплата працівників не менше 20 000 грн;
- відсутність заборгованості зі сплати податків та ЄСВ.
Третій критерій підприємство може обрати один з таких:
- сплата податків і зборів понад 1,5 млн євро на рік (еквівалент у гривнях);
- валютні надходження понад 32 млн євро на рік (крім позик і кредитів);
- стратегічне значення для економіки і безпеки держави (визначене урядовим переліком, ПКМУ № 83 від 04.03.2015);
- важливе значення для окремої галузі економіки чи територіальної громади (критерії визначаються відповідними державними органами, ОВА);
- статус резидента Дія.City;
- постачання електронних комунікаційних послуг із певним рівнем доходу.
Як отримати статус критично важливого підприємства
- Визначити профільний орган (Міненерго, Мінцифри, Мінагро тощо).
- Підготувати та подати документи (фінансові звіти, довідки про зарплату та податкову дисципліну).
- Подати заявку до відповідного органу та дочекатися рішення (до 10 робочих днів).
- Отримати офіційне підтвердження.
Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізація послуги здійснюється завдяки "Проекту підтримки Дія", що упроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.
До теми
- Бізнес в Ужгороді закликають ощадливо використовувати електроенергію ввечері
- Понад 1600 внутрішньо переміщених осіб отримали послуги обласної служби зайнятості з початку року
- Мінрегіон посилює правила єЧерги: порушників – водіїв фантажівок – блокуватимуть на 14 днів
- Закарпаття та угорські партнери поглиблюють регіональну співпрацю
- У День Гідності та Свободи Ужгород згадує події двох революцій і вшановує борців за свободу
- Нові правила: військовим легше відновити посвідчення УБД у разі втрати чи після полону
- 2111 клієнтів звернулися за консультаціями до офісів "Зроблено в Україні" на Закарпатті з початку року
- «Зелені кімнати» та «Барнахус» - на Закарпатті прокурори впроваджують правосуддя, дружнє до дитини
- Закарпаття посилює співпрацю з нідерландськими партнерами
- Закарпаття розробляє нову регіональну цільову соціальну програму підтримки молоді на період до 2030 року
- Представництво Омбудсмана виявило порушення прав дитини у Великоберезнянській громаді
- Відзавтра, 19 листопада, у селі Іза запроваджують посилені протиепідемічні заходи через ускладнення епідситуації щодо вірусного гепатиту А
- 50 тисяч при народженні дитини – Президент підписав закон
- Незаконне будівництво в Солотвині: суд ухвалив рішення про знесення готельно-розважального комплексу
- Кримінальний бізнес на ухилянтах: 7 років позбавлення волі, нові затримання і скерування до суду
- В Ужгороді прокурори відновили право власності громади на автобусну зупинку, яку самовільно привласнив забудовник
- У селі Іза на Закарпатті зареєстровано спалах вірусного гепатиту А: фахівці закликають утриматися від поїздок
- Стартували виплати «Зимової підтримки» – як оформити 1000 гривень та куди витратити
- Терміни подачі заявок на другий конкурс Програми «Угорщина – Словаччина – Румунія – Україна» продовжено
- Компенсацію витрат за працевлаштування ВПО цьогоріч отримали вже 149 роботодавців області

До цієї новини немає коментарів