Як відбуватиметься навчання з 1 вересня. Рекомендації МОЗ

Головний санітарний лікар Віктор Ляшко надав тимчасові рекомендації щодо організації навчання в закладах освіти (ЗО).
Вони затверджені його постановою №42 від 30 липня.
Рекомендації опублікувала очільниця київського департаменту освіти Олена Фіданян на своїй сторінці у Facebook.
Рекомендації
- до роботи не допускаються працівники закладу з температурою понад 37,2°C;
- учні та працівники шкіл, технікумів, університетів тощо мають розуміти заходи профілактики проти COVID-19, а також вміти розпізнавати симптоми захворювання;
- керівник закладу має розробити маршрути та графік допуску учнів до школи так, щоб уникнути скупчень людей;
- вчителі перед заняттями опитують учнів щодо самопочуття та обстежують на ознаки респіраторних захворювань;
- якщо в учня / учениці виявили симптоми захворювання за відсутності батьків, його / її рекомендують тимчасово ізолювати в спеціально відведеному приміщенні та проінформувати про це батьків;
- пересуватися та заходити в приміщення школи потрібно в масці, під час занять маску можна не використовувати;
- мінімізувати переміщення учнів закладом – наприклад, проводити всі заняття в одному кабінеті;
- скласти розклад так, щоби заняття в різних класах починалися та закінчувались у різний час;
- за можливості забезпечити проведення занять на свіжому повітрі;
- у туалетах повинні бути антисептик, рідке мило та паперові рушники (або електоросушарки для рук). Забороняється використання багаторазових рушників;
- провітрювати класи після кожного заняття протягом 10 хвилин;
- розмістити на території закладу контейнери для використаних засобів індивідуального захисту з написом "ВИКОРИСТАНІ МАСКИ ТА РУКАВИЧКИ".
Також працівники навчального закладу мають пройти інструктаж щодо того, як запобігати поширенню коронавірусної інфекції, дотримуватись правил респіраторної гігієни тощо.
Персонал мають забезпечити захисними масками із розрахунку: 1 маска на 3 робочі години.
Після кожної зміни маски важливо вимити руки з милом або обробити антисептиком.
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Ветеранська політика в дії: приклад успішної інтеграції захисників України у поліції в Закарпатській області
- Тея, Муначімсо Айві, Раліна, Деян, Теодор, Іслам - серед імен, які закарпатці давали своїм дітям цьогоріч
- Бичківський медяник: вишиваний оберіг, який можна спробувати на смак
- На Закарпатті найгірші результати НМТ з української мови та математики, але найкращі – з хімії
- “Від зерна до хліба”: урожай пшениці вже вдруге зібрала закарпатка Аліса Смирна з дітьми
- Мешканців Закарпаття запрошують до участі в літературному проєкті «Мапа голосів»
- В Ужгороді другий день поспіль тривають протести проти закону щодо НАБУ і САП
- «Бограч-index» – липень 2025: за місяць продукти змінилися на +1,8 %
- «Нові сусіди» - як жінки-переселенки створюють нові бізнеси на Закарпатті
- Герої без зброї: водій-сапер Михайло Яворський про розмінування, руйнування і людську уважність
- "Моя мрія отримати якісний протез здійснилася": історія закарпатського ветерана Йосипа Лакатоша
- “Закарпаття: у кадрі та серці”: стартував фотоконкурс про красу й унікальність регіону
- Мій найкращий концерт ще попереду. Владислав Юрош про першу скрипку та камерний оркестр
- «Традиції, що єднають» – унікальну рубрику започаткували дві громади - Закарпаття та Донеччини
- У Карпатському біосферному заповіднику зафіксували рідкісного червонокнижного птаха
- Раковецька начинка претендуватиме на статус нематеріальної культурної спадщини Закарпаття
- Школа безпеки 2.0: другий сезон завершено — підсумки піврічного проєкту для жінок і дівчат на Закарпатті
- «STEMLab Synergy» формує майбутнє освіти прикордонних регіонів: лабораторії, тренінги та профорієнтація
- Укрзалізниця запускає "Паспорт мандрівника" - отримати штамп можна буде і в Ужгороді
- Відновити Землю після різних екологічних катастроф – мета гри, яку розробили студенти УжНУ
До цієї новини немає коментарів