Запустити інтерсіті «Київ – Ужгород» наразі неможливо. Пояснення Укрзалізниці

Експерти Укрзалізниці називають 3 ключові «технічні та технологічні проблеми», – пише Varosh.
Перша: на відрізку Львів – Ужгород – Львів є ділянки залізниці з підйомом до 32%, у той час як електропоїзди ЕКр-1 «Тарпан» та HRCS2 Hyundai Rotem повинні експлуатуватися на ділянках з максимальним підйомом до 30%.
Більше того, як повідомив голова Закарпатської ОДА Олексій Петров з посиланням на представників Укрзалізниці, під час експериментальних поїздок двічі виходив з ладу двигун на «Тарпані».
Друга причина, озвучена Укрзалізницею: «кліматичні умови високогір’я та перепад температур зумовлюють обмерзання підвагонного та дахового обладнання, забивання снігом фільтрів конвертор-інверторів тощо».
Третя причина: можливі випадки нестабільної напруги або її перепади в гірській місцевості, що «може призвести до повної зупинки та неможливості подальшого зрушення поїзда з місця».
Зауважимо, що тестові запуски «інтерсіті» між Ужгородом і Львовом відбулися в серпні 2018 року, майже відразу після відкриття нового Бескидського тунелю. До того, питання запуску поїздів “інтерсіті+” з Києва до Ужгорода було підтримано на рівні Укрзалізниці та профільного комітету ВР.
Однак, з огляду на вказані УЗ проблеми, наразі питання запуску «інтерсіті» між Закарпаттям і Києвом, чи бодай Львовом, знімається з порядку денного, зауважують в Закарпатській ОДА. Водночас, за словами Олексія Петрова, топ-пріоритетом у цьому контексті стає відновлення регулярного авіасполучення через міжнародний аеропорт «Ужгород» – спершу з Києвом, а тоді, можливо, й з країнами Європи.
Однак, для цього також є низка перешкод: по-перше, відсутність нової угоди між Україною та Словаччиною про використання повітряного простору сусідньої країни для інструментального супроводу Украерорухом літаків, і ця угода мала би бути підписана вже цієї осені; по-друге, попит, а відтак рентабельність напрямку «Київ – Ужгород», і відповідно можливих компенсаторів для зацікавлених компаній, до прикладу, спорудження вантажного терміналу в аеропорту та його експлуатація.
Varosh
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Минулого місяця закарпатські патрульні притягнули до відповідальності за нетверезе керування 77 водіїв
- Понад 5 000 водіїв порушили на Закарпатті швидкісний режим у червні
- 1023 пожежі в екосистемах з початку року: закарпатські рятувальники б’ють на сполох
- В ОВА розповіли особливості цьогорічної вступної кампанії до військових навчальних закладів
- Поліція затримала двох фігурантів, причетних до переправлення військовозобов’язаних через кордон на Ужгородщині
- В Ужгороді встановили мобільні охолоджувальні рамки-оприскувачі
- На Закарпатті викрили корупційну схему вимагання та отримання хабарів від військовозобов’язаних за встановлення інвалідності
- На Закарпатті затримали військового, який переправляв чоловіків до Словаччини за 5 тисяч доларів
- На Рахівщині прокуратура скерувала до суду обвинувальний акт щодо керівника поштового відділення, яка привласнила майже 70 тис. грн
- На Закарпатті прокурори повідомили підозри трьом проросійським інтернет-агітаторам
- Трагедія у Минаї на Ужгородщині - у пожежі загинув чоловік
- Прокуратура Закарпаття зареєструвала провадження про неправомірне затримання редактора місцевого медіа-видання
- На кордоні з Румунією понад 2 місяці триватиме ремонт аварійного мосту через р.Тиса
- Перевозили у вантажівці з піском: на Закарпатті судитимуть групу зловмисників, які намагалися переправити 13 військовозобов’язаних за кордон
- Поліцейські встановлюють обставини ДТП, що сталася на Ужгородщині
- Із початку року в області сталися 974 пожежі у екосистемах
- Закарпатські митники запобігли незаконному експорту до Угорщини хвойної лісопродукції
- На Закарпатті прокуратура передала до суду справу держреєстраторки, яка підробила документи на 2500 гектарів лісу
- У Закарпатській обласній станції переливання - гостра нестача третьої групи крові з негативним резус-фактором
- На Закарпатті - новий обласний прокурор
До цієї новини немає коментарів