Запустити інтерсіті «Київ – Ужгород» наразі неможливо. Пояснення Укрзалізниці

Експерти Укрзалізниці називають 3 ключові «технічні та технологічні проблеми», – пише Varosh.
Перша: на відрізку Львів – Ужгород – Львів є ділянки залізниці з підйомом до 32%, у той час як електропоїзди ЕКр-1 «Тарпан» та HRCS2 Hyundai Rotem повинні експлуатуватися на ділянках з максимальним підйомом до 30%.
Більше того, як повідомив голова Закарпатської ОДА Олексій Петров з посиланням на представників Укрзалізниці, під час експериментальних поїздок двічі виходив з ладу двигун на «Тарпані».
Друга причина, озвучена Укрзалізницею: «кліматичні умови високогір’я та перепад температур зумовлюють обмерзання підвагонного та дахового обладнання, забивання снігом фільтрів конвертор-інверторів тощо».
Третя причина: можливі випадки нестабільної напруги або її перепади в гірській місцевості, що «може призвести до повної зупинки та неможливості подальшого зрушення поїзда з місця».
Зауважимо, що тестові запуски «інтерсіті» між Ужгородом і Львовом відбулися в серпні 2018 року, майже відразу після відкриття нового Бескидського тунелю. До того, питання запуску поїздів “інтерсіті+” з Києва до Ужгорода було підтримано на рівні Укрзалізниці та профільного комітету ВР.
Однак, з огляду на вказані УЗ проблеми, наразі питання запуску «інтерсіті» між Закарпаттям і Києвом, чи бодай Львовом, знімається з порядку денного, зауважують в Закарпатській ОДА. Водночас, за словами Олексія Петрова, топ-пріоритетом у цьому контексті стає відновлення регулярного авіасполучення через міжнародний аеропорт «Ужгород» – спершу з Києвом, а тоді, можливо, й з країнами Європи.
Однак, для цього також є низка перешкод: по-перше, відсутність нової угоди між Україною та Словаччиною про використання повітряного простору сусідньої країни для інструментального супроводу Украерорухом літаків, і ця угода мала би бути підписана вже цієї осені; по-друге, попит, а відтак рентабельність напрямку «Київ – Ужгород», і відповідно можливих компенсаторів для зацікавлених компаній, до прикладу, спорудження вантажного терміналу в аеропорту та його експлуатація.
Varosh
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Під прикриттям гравійного бізнесу переправляли чоловіків через кордон: поліція Закарпаття викрила злочинне угруповання
- Закарпатського Героя – прикордонника посмертно відзначили державною нагородою
- Прозорро. Продажі – митні аукціони від Закарпатської митниці
- Військовослужбовці Чопського загону затримали поблизу кордону зі Словаччиною трьох жителів Дніпропетровщини
- На Закарпатті правоохоронці блокували схему незаконного переоформлення авто через реєстр МВС
- СБУ та Нацполіція заблокували нову «ухилянтську схему» на Закарпатті
- Прокуратура скерувала до суду обвинувальний акт стосовно закарпатця, який воює на боці окупантів
- На Закарпатті відновили міст через гірську річку
- За минулий тиждень поліцейські Закарпаття розшукали 9 водіїв, які залишили місце ДТП
- Подвійне вбивство пенсіонерів на Берегівщині - за доводами прокурора підозрюваний надалі залишатиметься під вартою
- Закарпатський обласний центр підготовки населення до нацспротиву відкриває 10-й набір на навчальний курс
- На Закарпатті СБУ та Нацполіція ліквідували черговий «трансфер» ухилянтів до ЄС
- В Ужгороді протягом двох тижнів можна переглянути виставку дитячих робіт «Листівка миру»
- Завищені премії та «загублені» приміщення – порушення на понад 5 мільйонів гривень виявили закарпатські аудитори під час ревізії «швидкої»
- Закарпаття представило досвід підтримки ветеранів на Всеукраїнському форумі в Києві
- В Ужгороді відбудуться прем’єрні покази вистави «Загадкові варіації»
- У пунктах пропуску на Закарпатті встановили бетонні загородження — речник ДПСУ
- Закарпатські податківці передали сучасні снайперські приціли для територіальної оборони
- Мукачівський історичний музей відсьогодні змінює графік роботи
- На Закарпатті відновили міст через гірську річку, зруйнований паводком

До цієї новини немає коментарів