Москаль до Кабміну: фінансування доріг на Закарпатті - як сиріт з панського столу

Відкрите звернення голови Закарпатської ОДА до прем’єр-міністра України
Шановний пане прем’єр-міністре України!
На початку липня міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив на своїй сторінці у Фейсбуку, що у 2018 році бюджет обласних доріг становить понад 11 мільярдів гривень. На Закарпатську область із цього «пирога» заплановано виділити 218 мільйонів гривень. Це всього-на-всього 1,9 відсотків від загальної суми, їх не вистачить на капітальний ремонт навіть однієї обласної дороги. Але й ці гроші ми ще не отримали в повному обсязі. Мало того, що Закарпаття фінансують, наче сиріт із панського столу, так пан Омелян ще й підбурює громадян проти керівництва області, заявляючи таке:
«Тому, коли Ви бачите, що місцеві дороги не ремонтують – маєте повне право запитати в керівника області: «В чому справа? WTF?! Pourquoi?» І далі: «Не чекайте – вимагайте!»
Тобто міністр свідомо провокує конфлікт населення з обласними державними адміністраціями. При цьому яким чином за 218 мільйонів гривень можна відремонтувати 55 обласних доріг, 293 районні дороги і понад 5 тисяч комунальних доріг, які капітально не ремонтувалися від 20 до 40 років, пан Омелян скромно мовчить.
Однак суть навіть не в цьому. Головне те, що на Закарпаття «з милості» «Укрзалізниці», яка входить до Мінінфраструктури (тобто до відомства пана Омеляна), повністю заблоковані поставки щебеню та інших матеріалів, необхідних для виготовлення асфальту. Так, на залізничній станції «Коростень» стоять 52 завантажені для Закарпаття вагони, на станції «Гайворон» – 50 вагонів, на станції «Ушиця» – 30 вагонів, на станції «Шепетівка» – 5 вагонів. І це далеко не все. У Житомирській області вже півтора місяці заблоковані 30 вагонів із щебнем румунської фірми «ТРАМЕКО», яка ремонтує дороги на Закарпатті. На станції «Клесів» (Рівненська область) взагалі відмовляються приймати хоч один вагон для завантаження щебеню з кар’єру, при тому, що потреби в такому щебені тільки для Закарпаття – 50 вагонів щодня. «Укрзалізниця» заборонила відправляти на Закарпаття криті вагони, напіввагони, цементовози і всі види вантажних вагонів, які можна використовувати для перевезення щебеню та інших сипучих матеріалів для виготовлення асфальту. У результаті зараз усі асфальтні заводи області знаходяться на межі зупинки. Чому робляться такі речі, чим Закарпаття не догодило «Укрзалізниці», я не знаю. Але мушу застерегти вас, шановний прем’єр-міністре, що організоване паном Омеляном протистояння простих людей, котрі не розбираються в ситуації, з державними адміністраціями і водночас блокування ремонту доріг через відсутність вагонів, може повернутися персонально проти вас і проти Кабінету міністрів України.
26 липня відбудеться сесія Закарпатської обласної ради. Прошу вас, шановний прем’єр-міністре, направити на сесію керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, щоб він персонально пояснив усій області причини блокування вантажних перевезень на Закарпаття.
За матеріалами сайту Геннадія Москаля
До теми
- Вакцинація новонароджених, ситуація з туберкульозом і ВІЛ - ключові теми обговорили в ОВА
- У Києві обговорили Національну програму шани Захисників: долучилося й Закарпаття
- На Закарпатті реалізовують проєкт школи без паперів та бюрократії «Мрія»
- Японські партнери готові посилити соціальну сферу та енергоефективність Закарпаття
- В облдержадміністрації провели позапланове засідання регіональної комісії ТЕБ та НС - про що йшлося?
- Закарпаття працює над розвитком мережі центрів безпеки громадян
- З початку навчального року на Закарпатті працюватимуть 45 осередків для вивчення курсу «Захист України»
- Із 1 вересня у гімназії села Голубине на Мукачівщині запрацює перший в області опорний харчоблок
- Волонтер Корпусу Миру США отримав нагороду за внесок у розвиток молодіжних ініціатив на Закарпатті
- Реформа ринку деревини та положення майбутнього законопроєкту – питання лісової галузі обговорили в Ужгороді
- В ОВА обговорили ліквідацію звалищ і нові можливості для громад
- На Закарпатті стартує новий проєкт підтримки ягідного бізнесу
- Від інвентаризації до цифровізації: в області формують дорожню карту ефективного користування землею
- На Закарпатті створили робочу групу для контролю за використанням сакральних пам’яток
- Податковий борг понад 600 млн: в ОВА шукають рішення для фінансової стабільності громад
- Мирослав Білецький зустрівся із військовими, звільненими з полону
- На Закарпатті поглиблюють співпрацю з ІТ-індустрією
- До кінця цього року на Закарпатті запрацює ще один пункт пропуску з Румунією
- Закарпаття – у п’ятірці областей, що впроваджують нову модель реінтеграції ветеранів
- На Закарпатті затверджено створення 107 академічних ліцеїв
До цієї новини немає коментарів