Майбутні вчителі біології про педпрактику в школі: і фаху навчились, і емоцій позитивних набрались

Головна мета педагогічної практики – формування у студентів системи педагогічних умінь і навичок, фахових здібностей, особистісно-індивідуального стилю поведінки та діяльності, потрібних для майбутньої професії, в оптимально наближених до роботи за фахом умовах; удосконалення і втілення на практиці знань та умінь, набутих на курсах методики викладання біології; провадження цілісної системи навчально-виховної роботи з учнями, включаючи виконання функцій вчителя біології та класного керівника.
Наталія Скучка (студентка IV курсу): «В Ужгородській ЗОШ №6 ім. Василя Ґренджі-Донського забезпечені всі умови для проходження практики студентів-біологів. Вчителі тут – високоосвічені й висококваліфіковані педагоги. Кабінет біології включає два приміщення – клас-лабораторію, де проводяться заняття з учнями, та лаборантську кімнату, в якій зберігаються засоби навчання.
Варто відзначити й високий рівень технічного оснащення засобами навчання. Уроки проводила у 5-х і 8-х класах. Враження від відвіданих занять позитивне, приємно вразила активність учнів під час уроку, а також майстерність педагогів при поданні матеріалу».
Руслана Боднарюк (студентка IV курсу): «Для закріплення навчального матеріалу та з еколого-виховною метою відвідали з учнями 8 класу Ужгородської ЗОШ №6 зоологічний музей Ужгородського університету, де ознайомилися з тваринним світом Закарпаття.
Особливо цікавими є експозиції птахів, серед яких привертає увагу унікальна колекція опудал денних хижих птахів і сов з території Закарпаття та Східної Словаччини, зібрана і виготовлена на початку ХХ століття видатним ужгородським натуралістом, орнітологом Олександром Грабарем. Практика в школі допомогла виробити практичні уміння і навички. Загальне враження – дуже позитивне».
Декан біологічного факультету Ярослава Гасинець зауважує, що педагогічна практика дає розуміння студентам, майбутнім вчителям біології, що педагог має не просто бути «урокодавцем», ретранслятором знань із предмета, а й повинен сприяти самореалізації кожного учня в навчальній діяльності, формувати в нього основні життєві та предметні компетентності, застосовуючи інноваційні підходи до навчання, інтерактивні технології та методи.
За інформацією біологічного факультету УжНУ
До теми
- В Ужгороді перевіряли готовінсть Пунктів незламності
- Компанія з перероблення плазми, що перебуває у десятці провідних у світі, будує свій завод в Ужгороді
- Громади Закарпаття обговорили, як впроваджувати стратегічне планування й екологічну оцінку для ефективного розвитку й залучення ресурсів
- Понад дві сотні учасників узяли участь у військово-патріотичних вишколах «Карпатський щит» і «Студентство в строю» на Закарпатті
- 48 митців і працівників культури Ужгорода стали переможцями міської премії за досягнення у галузі культури і мистецтва
- Майбутнім правникам та економістам УжНУ презентували пріоритетні напрямки у розбудові митної системи
- В Ужгороді у міській лікарні запрацювало сучасне реабілітаційне відділення
- На Закарпатті відбудеться “Мандрівний фестиваль” документального кіно Docudays UA: де й коли дивитися
- Брошури трьома мовами про краєзнавчий музей імені Тиводара Легоцького: в Ужгороді відбулася презентація
- В Ужгороді відбувся міжрегіональний обмін досвідом у протидії гендерно зумовленому насильству
- 2,99‰ алкоголю в крові: в Ужгороді нетверезий водій скоїв ДТП
- Відбувся форум, присвячений інтеграції ромів Закарпаття в освітній простір
- Військові 128-ї бригади подякували Ужгороду за підтримку
- В Ужгороді запрошують на екскурсію «9 скарбів спадщини: ремесла та промисли Закарпаття»
- За минулий тиждень на Закарпатті притягнули до відповідальності за нетверезе керування 15 водіїв
- В УжНУ триває проєкт з науковими установами Вишеградської четвірки для посилення співпраці прикордонних регіонів
- Ужгород у скорботі – сьогодні поховали ще одного Героя – 25-річного Михайла Гончарука
- В Ужгороді відбудеться «Вечір без цензури»
- За минулий тиждень поліцейські Закарпаття розшукали 9 водіїв, які залишили місце ДТП
- Закарпатський обласний центр підготовки населення до нацспротиву відкриває 10-й набір на навчальний курс



До цієї новини немає коментарів