«Різдвяний караван казок»: «АТБ» передає дітям-сиротам три тисячі солодких подарунків
У межах національного культурного проєкту «ARTПЕРЕМИР'Я», який заснований з ініціативи таза сприяння командуючого об'єднаними силами ЗСУ генерал-лейтенанта Сергія Наєва, для дітей із прифронтових міст з 11 до 15 січня проходить акція «Різдвяний караван казок». Керівником цього проєкту виступив офіцер командування ООС, письменник Борис Кутовий, а художнім керівником і куратором свята став відомий театральний діяч Максим Добролюбов.
Під патронатом керівництва сил ООС для тисяч сиріт, дітлахів з особливими потребами, а також дітей із соціально незахищених родин і вимушених переселенців у прифронтових містах проходять яскраві театралізовані вистави. Головним спонсором, що надав солодкі подарунки, цього року традиційно виступила найбільша за багатьма показниками торговельна мережа України — «АТБ-Маркет».
Святкові вистави побачили малюки Мар’їнки, Попасної, Гірського, Новомихайлівки, Новолуганського, Світлодарська, Парасковіївки, Миронівського, Красногорівки та ін. Перлиною святкових заходів стануть виступи артистів і привітання дітей-сиріт і дітей з особливими потребами в соляних печерах містечка Соледар Донецької області на глибині 288 метрів під землею.
Як повідомляється на сайті armyfm.com.ua, цьогоріч зануритися у казкову атмосферу та долучитися до дива театрального мистецтва дітлахам допоможе лауреат національної театральної премії «GRA» – Чернігівський обласний театр ляльок ім. О. Довженка. Тут підготували музичну казку «Зимові пригоди крукоруків». Більш ніж три тисячі малят побували на веселих спектаклях. Кожен із них отримав солодкі новорічні подарунки від «АТБ».
Як патріотичний і соціально орієнтований бізнес «АТБ» уже багато років поспіль надає допомогу та підтримку тим, хто цьогопотребує.
Для корпорації «АТБ», що виступила головним спонсором, надавши солодкі подарунки, участь у цьомупроєкті — це щось більше заблагодійність. Скоріше, це знакова соціальна місія. Бойові дії в східних регіонах України боляче зачепили більш ніж 70-тисячну дружну родину «АТБ». Тільки за перші два роки найбільш кровопролитної активної фази збройного конфлікту (2014–2015 рр.) у зону АТО призвалита мобілізували 765 працівників численних підприємств «АТБ». Шестеро з них одержали поранення, а десятероосіб, на жаль, живими із фронту не повернулися. «АТБ» уже багато років підтримує родини полеглих на Донбасі героїв і допомагає адаптуватися до мирного життя воїнам, що повернулися. Їм потрібно знову навчитися жити в суспільстві, знайти своє покликання, отримати освіту, можливо, навіть побудувати успішну кар'єру у великій команді лідерів. Є багатоприкладів того, як після повернення із зони бойових дій наші герої були працевлаштовані в «АТБ», зуміли забути жахи війни, обзавелися родинами.
Сьогодні «АТБ» — найбільша за багатьма показниками торговельна мережа країни. Понад 4 млн українців уже стали постійними клієнтами. Багато хто з них щодня робить покупки в комфортних дискаунтерах лідера українського ритейлу. Станом на цей часу 351 населеному пункті 24 областей України функціонують 1316 магазинів «АТБ». При цьому в кожному з регіонів своєї присутності компанія є найбільшим роботодавцем (щорічно створюється близько 7 тис. робочих місць) і платником податків, а її торговельні підприємства стали важливими інфраструктурними об'єктами. Забезпечуючи мільйони громадян гарантовано свіжими продуктами за чесними, демократичними цінами, «АТБ» бере активну участь у соціальних проєктах. Компанія постійно реалізує масштабні благодійні проєкти.
Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, у 2017 році створили Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ». Його головною метою є всебічна підтримка різних верств населення: воїнів ООС та їхніх родин, вимушених внутрішніх переселенців, пенсіонерів, людей з особливими потребами, багатодітних родин, дітей, що потребують термінового дорогого лікування. Програми, які спрямовані на реалізацію таких соціальних завдань, сьогодні є невід'ємною складовою загальної стратегії компанії.
Олена Стеценко
-->
До теми
- Щорічна Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства» в Ужгороді розпочалася сьогодні вуличним заходом «Заради життя без насильства»
- Ужгородські патрульні провели акцію "Безпечний велосипедист"
- В Ужгороді демонтують низку об’єктів зовнішньої реклами, самовільно встановлених споруд та вивісок
- В Ужгороді демонтували 124 самовільно встановлені рекламні конструкції
- В Ужгороді продовжили мораторій на видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами
- Понад 200 тисяч гривень зібрали для ЗСУ під час благодійної акції від продажу одягу в Ужгороді
- Благодійну акцію до свята Стрітення організували в Ужгороді
- Ужгородців запрошують на зустріч "Як перетворити соцмережу на бізнес-інструмент"
- Ужгородські дітлахи долучилися до конкурсу дитячого малюнка «Я у безпеці з МВС»
- В Ужгороді 71 незаконна рекламна конструкція підлягає демонтажу через порушення вимог розміщення
- Клейка стрічка (Скотч)
- Доповнена реальність допомагатиме рятувати життя постраждалих від бойових дій українських малюків
- «АТБ» для тебе! Простий спосіб економити значні кошти на купівлі товарів
- Ужгородські патрульні провели акцію "Відповідальний велосипедист"
- Благодійна світлина: традиційна акція "Фото патріота" в Ужгороді
- В Ужгороді провели акцію "Залишайся в Україні"
- Акцію "Фото патріота" в Ужгороді перенесуть з 8 травня на інший день. В чому причина
- В «АТБ» розказали про швидке відновлення та розширення: нові розподільчі центри та нові магазини на заході України
- В «АТБ» уже знайшли альтернативу забороненим поліетиленовим пакетам
- Романтичная зима з «АТБ»: у шоколадних яйцях LOVE Surprise – золоті сюрпризи та подарунки мрії
До цієї новини немає коментарів