Закарпаттяобленерго нагадує про можливість передачі показів лічильника по телефону
Запишіть номери телефонних ліній та користуйтеся для передачі показів лічильника
інтерактивним голосовим меню: +38 099 010 16 20 (Водафон); +38 067 010 16 20 (Київстар); +38 073 010 16 20 (Лайфселл).Увага! Вартість дзвінка згідно з тарифами вашого оператора. Для передачі показів необхідно зателефонувати за одним із вказаних номерів телефону та, скориставшись підказками інтерактивного голосового меню, ввести покази лічильника електроенергії. Ви можете ознайомитись з покроковою інструкцією використання нового сервісу за посиланням: https://zakarpat.energy/about/news/pokaznuky-tel. Для зручності споживачів та оперативнішої роботи автоматизований сервіс забезпечує прийом показів по 30 каналах одночасного з’єднання на кожній окремій телефонній лінії. Нагадуємо, що побутовим споживачам необхідно повідомляти покази лічильника електроенергії щомісяця у період, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного місяця.
У разі виникнення будь-яких запитань можна звернутися за номером кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго» 0-800-50 16-20, дзвінок на який безкоштовний. Кол-центр працює цілодобово та без вихідних. Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» щиро вдячна всім, хто в цей складний час вчасно передає показники та оперативно і в повному обсязі розраховується за спожиту електричну енергію. Адже саме ваша платіжна дисципліна тепер – це запорука безперервного електропостачання регіону, а також стабільного функціонування ринку енергетики України!Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»
До теми
- Включно по 3 грудня можна передавати показники електролічильника. Не баріться!
- У який із п’ятьох визначених днів краще передавати показники лічильника?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Як перевірити свою чергу ГПВ на сайті «Закарпаттяобленерго»?
- Закарпаттяобленерго нагадує про крутий сервіс: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»
- Як перевірити свою чергу ГПВ в чат-боті «Закарпаттяобленерго»?
- Енергосистема Закарпаття готова до зимового періоду: брифінг в ОВА
- По 3 листопада: триває період передачі показів електролічильника
- У який із визначених днів краще передавати показники лічильника?
- Як за допомогою програми «Національний кешбек» розрахуватись за електроенергію?
- Скільки часу необхідно зберігати паперові рахунки і чи потрібно їх зберігати взагалі?
- 3 жовтня - останній день, щоб передати показники електролічильника
- Не буде обстрілів — буде світло. Чи повернуться графіки відключень восени та взимку?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- По 3 вересня триває період передачі показань електролічильника, не забудьте!
- Збій у програмному забезпеченні: Закарпаттяенергозбут пояснює, чому споживачі отримали дивні смс про стан рахунку
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: по 3 серпня слід передавати показання електролічильника
- Як закарпатцям дізнатись причину відсутності електроенергії в реальному часі?
- Коли споживачі отримають рахунки за електроенергію за новими цінами?
- Почались літні канікули! Просимо дорослих нагадати дітям основні правила електробезпеки
До цієї новини немає коментарів