«Світло можливостей 2.0»: безоплатний проєкт для підвищення конкурентоспроможності малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis, К.Текс та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива викликала значний інтерес серед українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів. Окрім розробки комунікаційних стратегій для соціальних мереж, бізнеси отримають:
-
консультації з формування планів розвитку та виходу на експорт
-
створення/оновлення айдентики брендів
-
послуги з аудиту та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили лінійку послуг у межах проєкту та розширили кількість бізнесів-учасників до 30», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Допомагатимуть учасникам фахівці агенції Svitlo та запрошені експерти, зокрема, Ольга Гвоздьова – радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО )та консультантка з експорту. Послуги з аудиту та рекомендації щодо побудови відділу продажів нададуть працівники консалтингової компанії Let’s Call зі стажем роботи понад 9 років.
Проєкт передбачає чотиримісячну індивідуальну роботу бізнесів з командою з 15 експертів, яка включає основні та додаткові безоплатні послуги. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
У квітні 2024 до проєкту долучились 3 українські бренди, нині триває другий етап відбору для участі. Проєкт триватиме до грудня 2024 року включно. Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
-
Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
-
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
-->
До теми
- Мільярди для підтримки вітчизняної економіки: Закарпатська митниця справно наповнює Держбюджет
- Шукаєте роботу? 5 актуальних вакансій в Ужгороді
- На Закарпатті власники нерухомості сплатили до місцевих бюджетів майже 80 млн гривень
- Серед типових порушень законодавства закарпатські митники фіксують незаконне ввезення автомобілів
- Українська компанія SHEMAX завойовує світову популярність на б’юті ринку
- Закарпатська митниця: найчастіше порушення митних правил фіксуються через недекларування товарів громадянами
- Експерт розповів, як зміниться курс валют найближчим часом
- Мільйон гривень збитків бюджету: за матеріалами Бюро економічної безпеки на Закарпатті судитимуть підприємця
- 24 рулони не задекларованої імпортної плівки для ламінування опинилися на складі Закарпатської митниці
- Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до 31 травня без змін — 2,64 грн/кВт
- На Закарпатті пропонують роботу із зарплатою понад 12 тисяч гривень
- За матеріалами БЕБ на Закарпатті судитимуть 5 осіб, які організували нелегальні гральні заклади
- Наталія Німець: "Tolk - перспективна компанія, тому потребуємо активних співробітників, котрі мають бажання працювати"
- «Світло можливостей 2.0»: агенція Svitlo запускає новий етап безоплатного проєкту для підсилення комунікацій малого й середнього бізнесу
- В Ужгороді обговорили, як розкривати потенціал міст України та Словаччини
- 4 ініціативи у сфері розширення можливостей жінок отримають по 5000$ на реалізацію
- Закарпатці вже сплатили з початку року майже 160 млн гривень військового збору
- З 1 квітня здійснюється автоматичний перерахунок пенсій для працюючих пенсіонерів
- Закарпатці за І квартал сплатили за землю понад 165 млн гривень
- Закарпатцям: грант на Програму бізнес-підтримки молодих підприємців/иць з малих громад України
До цієї новини немає коментарів