«Світло можливостей 2.0»: безоплатний проєкт для підвищення конкурентоспроможності малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis, К.Текс та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива викликала значний інтерес серед українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів. Окрім розробки комунікаційних стратегій для соціальних мереж, бізнеси отримають:
-
консультації з формування планів розвитку та виходу на експорт
-
створення/оновлення айдентики брендів
-
послуги з аудиту та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили лінійку послуг у межах проєкту та розширили кількість бізнесів-учасників до 30», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Допомагатимуть учасникам фахівці агенції Svitlo та запрошені експерти, зокрема, Ольга Гвоздьова – радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО )та консультантка з експорту. Послуги з аудиту та рекомендації щодо побудови відділу продажів нададуть працівники консалтингової компанії Let’s Call зі стажем роботи понад 9 років.
Проєкт передбачає чотиримісячну індивідуальну роботу бізнесів з командою з 15 експертів, яка включає основні та додаткові безоплатні послуги. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
У квітні 2024 до проєкту долучились 3 українські бренди, нині триває другий етап відбору для участі. Проєкт триватиме до грудня 2024 року включно. Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
-
Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
-
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- Закарпатські аудитори попередили з початку року порушень на 327 млн грн під час державних закупівель
- Зміни в оподаткуванні: скільки платитимуть підприємці І і ІІ груп?
- Бетонуть та асфальтують: як проходить реконструкція КПП «Чоп – Захонь» ФОТО
- «Опілля» здобуло перемогу у Міжнародному конкурсі: відразу 10 нагород
- Закарпаття може переправляти будь-який товар, вироблений в Україні, в будь-який куточок світу
- Перевірки та моніторинги держзакупівель на Закарпатті: аудитори охопили контролем тендери на 1 мільярд 138 мільйонів гривень
- Як виглядає розмитнений автопарк у зоні діяльності Закарпатської митниці
- Власники нерухомості сплатили до місцевих бюджетів Закарпаття понад 155 млн гривень
- Продукти , медикаменти, засоби гігієни та паливо – найчастіше таку гумдопомогу ввозять через Закарпатську митницю
- «Закарпатська двадцятка» назвала основні ризики ведення бізнесу
- Відкриття нового офісу компанії-забудовника SENSAR Development
- Допомога у релокації: підприємці зі списку Forbes Сергій та Тетяна Шелести переїхали на Закарпаття, перевезли виробництво і надихають інших
- Із початку 2024 року до місцевих бюджетів Закарпаття сплачено понад 5,7 млрд грн податків
- В Україні зростає заборгованість із зарплати: які регіони у лідерах?
- 27,5 мільйонів гривень упродовж 8 місяців цього року відшкодовано завдяки аудиторам Закарпаття
- Понад пів тисячі фактів порушень задокументували закарпатські митники на кордоні з Євросоюзом
- Бограч-index» – вересень 2024: за місяць продукти подешевшали на 0,6%
- Через митницю на Закарпатті за 8 місяців перевезли товари на понад 122 млрд грн
- Закарпаття у п'ятірці областей з найменшою кількістю нових ФОПів, зареєстрованих від початку 2024 року — Опендатабот
- Понад 13,5 мільярдів гривень митних платежів перерахували у Держбюджет підприємства у зоні діяльності Закарпатської митниці
До цієї новини немає коментарів