«Світло можливостей 2.0»: безоплатний проєкт для підвищення конкурентоспроможності малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis, К.Текс та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива викликала значний інтерес серед українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів. Окрім розробки комунікаційних стратегій для соціальних мереж, бізнеси отримають:
-
консультації з формування планів розвитку та виходу на експорт
-
створення/оновлення айдентики брендів
-
послуги з аудиту та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили лінійку послуг у межах проєкту та розширили кількість бізнесів-учасників до 30», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Допомагатимуть учасникам фахівці агенції Svitlo та запрошені експерти, зокрема, Ольга Гвоздьова – радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО )та консультантка з експорту. Послуги з аудиту та рекомендації щодо побудови відділу продажів нададуть працівники консалтингової компанії Let’s Call зі стажем роботи понад 9 років.
Проєкт передбачає чотиримісячну індивідуальну роботу бізнесів з командою з 15 експертів, яка включає основні та додаткові безоплатні послуги. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
У квітні 2024 до проєкту долучились 3 українські бренди, нині триває другий етап відбору для участі. Проєкт триватиме до грудня 2024 року включно. Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
-
Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
-
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- На Закарпатті до місцевих бюджетів сплатили майже 19,6 млн гривень туристичного збору
- Майже 7 млрд грн податків поповнили місцеві бюджети Закарпаття з початку року
- Зовнішня торгівля Закарпаття: у першому півріччі 2025 року експорт знизився, імпорт зріс
- Платники Закарпаття з початку року сплатили понад 7 млрд 728 млн грн ЄСВ
- Платники Закарпаття перерахували до зведеного бюджету понад 18 млрд грн податкових платежів
- 400 млн грн інвестицій і 500 робочих місць: нове підприємство розпочало роботу на Закарпатті
- 1 млн пляшок газованих фруктових нектарів та сидрів на рік – такими є нові виробничі потужності підприємства, релокованого з Херсонщини на Закарпаття
- На Закарпатті платники податків сплатили понад 1,6 млрд грн військового збору
- Закарпатські підприємці збільшили сплату єдиного податку майже на 80 млн грн
- На Закарпатті з початку року у місцевих бюджетах – понад 869 млн грн єдиного податку
- Правопорушень на 120 млн грн задокументували закарпатські митники завдяки міжнародній співпраці
- На Закарпатті з початку року бюджети отримали понад 15,3 млн грн туристичного збору
- Закарпаття: протягом 7 місяців 2025 року податки і збори наповнили місцеві бюджети на понад 5,8 млрд гривень
- Митний аудит - в дії: за І півріччя 2025 року виявлено порушень митного законодавства на понад 4 млн. грн.
- До місцевих скарбниць від платників акцизного податку Закарпатської області надійшло понад 81,3 млн гривень
- Земельний податок на Закарпатті: надходження за 6 місяців майже на 20% перевищили минулорічні
- Штрафи за невидачу фіскального чека повертаються - ДПС Закарпаття
- Податок на нерухомість: на Закарпатті вже сплачено понад 132 млн гривень
- На Закарпатті суб’єкти господарювання з початку року зареєстрували 3664 РРО/ПРРО
- На Закарпатті платники податків сплатили майже 1 млрд 360 млн грн військового збору
До цієї новини немає коментарів