«Світло можливостей 2.0»: агенція Svitlo запускає новий етап безоплатного проєкту для підсилення комунікацій малого й середнього бізнесу

Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА. Візуальну стратегію, яка збігається з баченням бренду, фотосесію, що передає основні ідеї та цінності. А також рекомендації щодо таргетованої реклами та роботи з інфлюенсерами. Можемо похвалитись результатами щодо зростання охоплень та залученості аудиторії. Також ця підтримка та співпраця допомогли нам відновити ще одне робоче місце SMM спеціаліста, що є також дуже позитивним зрушенням», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива отримала високе зацікавлення зі сторони українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів.
Новий етап проєкту триватиме 10 місяців, протягом яких 30 малих та середніх офіційно зареєстрованих в Україні компаній безоплатно отримають індивідуальні комунікаційні стратегії для соціальних мереж та навчаться їх втілювати. Частина учасників також отримають консультації експертів з продажів, залучення інвестицій, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для кожного учасника передбачена робота з експертами протягом чотирьох місяців.
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили кількість послуг у межах проєкту: до комунікаційних стратегій та менторства додали аудит та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для нас «Світло можливостей 2.0» – можливість допомогти більшій кількості бізнесів знайти власний комунікаційний підхід під менторство фахівців Svitlo», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Протягом реалізації ініціативи фахівці агенції Svitlo допомагатимуть компаніям учасникам розробити комунікаційні стратегії просування бренду в соцмережах та підготувати комунікаційні матеріали. Крім того, спеціалісти агенції працюватимуть як ментори, що допоможе командам учасників самостійно втілювати напрацьовані стратегії після завершення проєкту. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Заявки прийматимуть у три хвилі: 20 березня – 17 травня, 20 травня – 19 липня, 22 липня – 20 вересня. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
? Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
? Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- На Закарпатті до місцевих бюджетів сплатили майже 19,6 млн гривень туристичного збору
- Майже 7 млрд грн податків поповнили місцеві бюджети Закарпаття з початку року
- Зовнішня торгівля Закарпаття: у першому півріччі 2025 року експорт знизився, імпорт зріс
- Платники Закарпаття з початку року сплатили понад 7 млрд 728 млн грн ЄСВ
- Платники Закарпаття перерахували до зведеного бюджету понад 18 млрд грн податкових платежів
- 400 млн грн інвестицій і 500 робочих місць: нове підприємство розпочало роботу на Закарпатті
- 1 млн пляшок газованих фруктових нектарів та сидрів на рік – такими є нові виробничі потужності підприємства, релокованого з Херсонщини на Закарпаття
- На Закарпатті платники податків сплатили понад 1,6 млрд грн військового збору
- Закарпатські підприємці збільшили сплату єдиного податку майже на 80 млн грн
- На Закарпатті з початку року у місцевих бюджетах – понад 869 млн грн єдиного податку
- Правопорушень на 120 млн грн задокументували закарпатські митники завдяки міжнародній співпраці
- На Закарпатті з початку року бюджети отримали понад 15,3 млн грн туристичного збору
- Закарпаття: протягом 7 місяців 2025 року податки і збори наповнили місцеві бюджети на понад 5,8 млрд гривень
- Митний аудит - в дії: за І півріччя 2025 року виявлено порушень митного законодавства на понад 4 млн. грн.
- До місцевих скарбниць від платників акцизного податку Закарпатської області надійшло понад 81,3 млн гривень
- Земельний податок на Закарпатті: надходження за 6 місяців майже на 20% перевищили минулорічні
- Штрафи за невидачу фіскального чека повертаються - ДПС Закарпаття
- Податок на нерухомість: на Закарпатті вже сплачено понад 132 млн гривень
- На Закарпатті суб’єкти господарювання з початку року зареєстрували 3664 РРО/ПРРО
- На Закарпатті платники податків сплатили майже 1 млрд 360 млн грн військового збору
До цієї новини немає коментарів