«Світло можливостей 2.0»: агенція Svitlo запускає новий етап безоплатного проєкту для підсилення комунікацій малого й середнього бізнесу

Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА. Візуальну стратегію, яка збігається з баченням бренду, фотосесію, що передає основні ідеї та цінності. А також рекомендації щодо таргетованої реклами та роботи з інфлюенсерами. Можемо похвалитись результатами щодо зростання охоплень та залученості аудиторії. Також ця підтримка та співпраця допомогли нам відновити ще одне робоче місце SMM спеціаліста, що є також дуже позитивним зрушенням», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива отримала високе зацікавлення зі сторони українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів.
Новий етап проєкту триватиме 10 місяців, протягом яких 30 малих та середніх офіційно зареєстрованих в Україні компаній безоплатно отримають індивідуальні комунікаційні стратегії для соціальних мереж та навчаться їх втілювати. Частина учасників також отримають консультації експертів з продажів, залучення інвестицій, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для кожного учасника передбачена робота з експертами протягом чотирьох місяців.
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили кількість послуг у межах проєкту: до комунікаційних стратегій та менторства додали аудит та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для нас «Світло можливостей 2.0» – можливість допомогти більшій кількості бізнесів знайти власний комунікаційний підхід під менторство фахівців Svitlo», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Протягом реалізації ініціативи фахівці агенції Svitlo допомагатимуть компаніям учасникам розробити комунікаційні стратегії просування бренду в соцмережах та підготувати комунікаційні матеріали. Крім того, спеціалісти агенції працюватимуть як ментори, що допоможе командам учасників самостійно втілювати напрацьовані стратегії після завершення проєкту. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Заявки прийматимуть у три хвилі: 20 березня – 17 травня, 20 травня – 19 липня, 22 липня – 20 вересня. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
? Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
? Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
До теми
- 26 правопорушень на 104 млн грн – результат взаємодії закарпатських митників із зарубіжними колегами
- На Закарпатті за січень – травень 2025 року платники сплатили майже 257,3 млрд грн ЄСВ
- На Закарпатті зафіксували зростання виторгів у травні — плюс 6,5%
- Енергетичне партнерство: новий формат співпраці між релокованим бізнесом та громадами Закарпаття
- Способи зниження витрат на електроенергію, тему ефективного енергоспоживання та впровадження нових технологій в енергетиці обговорювали в Ужгороді
- Із початку 2025 року у місцевих бюджетах Закарпаття – понад 4,1 млрд грн податків
- Протягом січня – травня 2025 року платники податків Закарпатської області сплатили до зведеного бюджету понад 13 млрд 289 млн гривень
- Понад 360 тисяч тонн гуманітарних вантажів оформили Закарпатські митники від початку воєнного стану
- Технології на варті безпеки: на кордоні зі Словаччиною й Угорщиною випробували нові сканери
- Закарпатська митниця справно наповнює Держбюджет: 8,7 мільярдів скеровано для підтримки економіки України
- Майже 60 млн гривень із роздрібного продажу підакцизних товарів на Закарпатті поповнили бюджети
- На Закарпатті платники податків сплатили понад 846 млн грн військового збору
- Протягом січня – квітня 2025 року у місцевих бюджетах Закарпаття – 3,2 млрд гривень податків
- Деклараційна кампанія – 2025: 123 закарпатців задекларували дохід понад 1 млн грн кожний
- Податки і збори поповнили зведений бюджет Закарпаття на понад 9,6 млрд гривень
- Із початку року на Закарпатті – понад 2000 новостворених суб’єктів господарювання
- Понад 6 мільярдів гривень митних платежів отримав Держбюджет від Закарпатської митниці за 4 місяці 2025 року
- Тариф на електроенергію для населення залишиться незмінним до 31 жовтня 2025 року
- Закарпатська митниця: найбільший попит - на розмитнення вживаних авто
- На Закарпатті місцеві бюджети отримали майже 5,5 млн грн туристичного збору
До цієї новини немає коментарів