Закарпаттяенергозбут: з технічних причин цього місяця надсилання смс із інформацією про стан рахунку затримується

Закарпаттяенергозбут: з технічних причин цього місяця надсилання смс із інформацією про стан рахунку затримується
Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу, що через технічні причини цього місяця надсилання смс із інформацією про стан рахунку затримується.

 

Просимо вибачення за незручності й нагадуємо, що дізнатися інформацію про ваше споживання та нарахування ви зможете іншими зручними способами:

-          перевірити в електронній абонентській книжці: https://bit.ly/3L3grck

-          дочекатись паперового рахунку. 

Також ви дізнаєтесь інформацію про стан рахунку, якщо зателефонуєте:

 -до кол-центру ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: 0-800-50-59-60;

- до Інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92.

- до Центрів обслуговування клієнтів:  https://bit.ly/3do3log

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) вдячне всім споживачам за порозуміння та співпрацю. Разом працюємо для перемоги!

 

 

09 квітня 2024р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів