Як подати заяву на компенсацію витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО?

Як подати заяву на компенсацію витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО?
Заяву на компенсацію витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО можна подати у ЦНАПі Ужгородської міської ради.

 

Прийом, реєстрацію та розгляд заяв на отримання компенсації витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО здійснюють у ЦНАПі працівники департаменту міської інфраструктури за попереднім записом через онлайн-чергу за посиланням https://cutt.ly/NDGSRqE . Після переходу за посиланням та заповненням анкети потрібно обрати «Центр надання адміністративних послуг» та опцію «Заява для отримання компенсації витрат на оплату житлово-комунальних послуг за безкоштовне поселення ВПО», вибрати дату і час візиту.

 Власник жилого приміщення має заповнити заяву, у якій зазначається:

  •  прізвище, ім?я, по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта громадянина України, контактний номер телефону;
  •  прізвище, ім’я, по батькові внутрішньо переміщених осіб, серія та номер паспорта громадянина України (свідоцтва про народження), реєстраційний номер облікової картки платника податків кожної з розміщених осіб, контактний номер телефону;
  •  адреса жилого приміщення тимчасового розміщення;
  •  кількість людино-днів у відповідному місяці;
  •  банківські реквізити заявника для перерахування суми компенсації (банківський рахунок вказується за стандартом IBAN).

До заяви заявник – власник жилого приміщення – долучає також документи на право власності на жиле приміщення приватного житлового фонду. Заява подається не пізніше 5 днів з дня закінчення звітного місяця.

Ужгородська міська рада

 

01 квітня 2022р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів