Пройшло засідання колегії управління освіти Ужгородської міської ради (ФОТО)
Разом із тим, вдалося зберегти колективи, розвивати заклади. Окремо подякував і за високі досягнення ужгородських школярів у навчанні, їхню участь у міських спортивних заходах, творчі виступи на всіх святах, зокрема і на відкритті днями міської ялинки.
Богдан Євстафійович наголосив, що у наступному році міська влада буде зосереджуватися не на дрібних, а на суттєвих капітальних ремонтах – благоустрої територій, інфраструктурних проєктах. У школі №19 ведеться будівництво навчального корпусу на 450 місць, уже оголосили тендер на будівництво нового дитсадка на 250 місць. «Ми і надалі будемо робити для освітньої галузі все від нас залежне», – запевнив міський голова і привітав усіх із прийдешніми новорічно-різдвяними святами, побажав здоров’я, родинного затишку, миру і добробуту.
Перед початком засідання керівникам шкіл та садочків пластуни передали Вифлиємський вогонь миру, розповіли про історію і символізм цієї традиції. Начальниця управління освіти Наталія Мухомедьянова подякувала скаутам, запропонувала педагогам забрати в лампадках часточку вогню і відзначила: «Сподіваюся, це світло принесе радість у наші родини – шкільні та домашні».
Куратор освітнього напряму, заступник міського голови Василь Пинзеник відзначив, що в поточній роботі з педагогами за цей рік було напрацьовано чимало інноваційних ідей, задумів, їх, як і реформи, зміни, треба буде продовжувати реалізовувати, побажав гарного настрою на свята та весь наступний рік.
Начальниця управління освіти Наталія Мухомедьянова, яка є й депутаткою міської ради, наголосила, що 22 грудня на сесії прийняли бюджет Ужгородської територіальної громади на наступний рік, і видатки на захищені статті для такої великої і за кількістю працівників, закладів, і за обсягами фінансування, галузі задоволені в повному обсязі. Тому попросила колег продовжувати відповідально та сумлінно працювати.
На колегії розглянули 7 питань. Зокрема, забезпечення соціального захисту пільгових категорій дітей у закладах освіти, а це передбачає і оплату харчування, оздоровлення, обстеження соціально-побутових умов тощо.
Під час обговорення дотримання вимог законодавства та порядку електронної реєстрації дітей на дошкільну освіту відзначалося, що вже два роки поспіль в Ужгороді спостерігається зменшення кількості малюків.
Обговорили і підсумки додаткового, на курсах, тренінгах, семінарах навчання педагогів у цьому році, пріоритетні напрямки організації такого навчання у наступному році. Зокрема, діяли Школа інформаційних цифрових компетенцій педагогів Ужгорода, Інтерактивна школа сучасного педагога та інші, проводили консультування педагогічних працівників та керівників закладів. Уже підготували на наступний рік 30-годинну програму підвищення професійної майстерності. Для уточнення, як саме організовувати навчання, з яких питань, провели розширене анкетування-опитування самих педагогів.
Значну увагу приділили обговоренню ролі інклюзивно-ресурсного центру у забезпеченні потреб дітей з особливими освітніми потребами, адже від цього залежить не лише робота з такими дітьми, їхніми батьками, а й фінансування закладів на такі потреби. Наголошувалося, що фахівці Центру можуть спостерігати за дітками в закладах для підготовки індивідуальних рекомендацій і вчителям, і батькам.В Ужгороді проводиться і значна позакласна, гурткова робота – за 9 напрямами: дослідно-експериментальним, художньо-естетичним, науково-технічним, фізкультурно-спортивним, туристично-краєзнавчим та інші. Так, у школах в цьому зайняті майже 4,5 тисячі дітей, і 4,3 – у дитсадках, у гуртковій роботі задіяні 164 педагоги. Лише гуртків, секцій спортивного напрямку – 52, вперше почали діяти у Класичній гімназії гуртки кулінарного, а також літературного мистецтва. Найактивніше, відзначалося, позакласна робота ведеться в «Гармонії», «Ялинці», «Проліску» та угорськомовній гімназії. Діти завдяки позакласній роботі не лише займаються цікавими справами, розвиваються, а й здобувають високі результати на різних спортивних, наукових змаганнях.
На колегії затвердили також план роботи міського управління освіти на наступний календарний рік, педагогів просили детально проаналізувати чималий аналітичний звіт за підсумками цього року, а також почати підготовку до трансформації своїх закладів за профілями, як того вимагає реформа освіти.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі















До теми
- Богдан Андріїв підписав угоду про співпрацю Ужгорода із угорським Обуда-Бекашмедьєром
- До Дня міста в Ужгороді відкрили вже 78-му мініскульптуру
- Традиційна святкова літургія до Дня Ужгорода відбулася в найдавнішому храмі Закарпаття – Горянській ротонді
- 700-річна пам'ятка: оновлено бренд Ужгородського замку
- Ужгороду - 1132 роки: на загальноміському Віче вшанували полеглих Героїв
- Богдан Андріїв привітав ужгородців із Днем міста
- Ужгородців запрошують у Резиденцію єпископів на свято Воздвиження
- Із Ужгорода сьогодні поїхав перший потяг до Будапешта та Відня
- До Дня народження Ужгорода цієї неділі, 14 вересня, традиційна Божественна Літургія у Горянській ротонді
- Ужгород пам’ятає: портрети полеглих Захисників тепер біля «Хреста хоробрості»
- В Ужгороді презентували програму «Відважна 3» для жінок-підприємиць
- Звання «Почесний громадянин м. Ужгорода» посмертно присвоїли ще двом захисникам
- Ужгород сьогодні попрощався із 39-річним захисником, молодшим лейтенантом Артемом Коваленком
- Богдан Андріїв привітав піприємців із професійним святом та вручив грамоти
- Завтра в Ужгороді прощатимуться із полеглим Героєм
- Активна мобільність, технології та міжнародне фінансування – теми завершального дня ІІІ Всеукраїнського форуму міської мобільності в Ужгороді
- Практичний воркшоп на площі Театральній став однією з центральних подій Uzhhorod Urban Mobility Forum 2025
- Кінопремія імені Романа Жука: до 13 вересня продовжили прийом заявок на створення екофільму
- Uzhhorod Urban Mobility Forum 2025 підбив підсумки другого дня
- В Ужгороді - другий день ІІІ Всеукраїнського форуму міської мобільності
До цієї новини немає коментарів