«Світло можливостей 2.0»: агенція Svitlo запускає новий етап безоплатного проєкту для підсилення комунікацій малого й середнього бізнесу
Перший етап стартував у 2023 році й допоміг 15 підприємствам розробити SMM-стратегії та налагодити комунікації в соціальних мережах. Серед учасників проєкту були такі українські компанії як reкava, Garne, Lol&Pop, Фабрика Едісона, Ever and Ever, Lumof, Acropolis та інші.
«За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої у такому чіткому та деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, але й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу з чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку та ЦА. Візуальну стратегію, яка збігається з баченням бренду, фотосесію, що передає основні ідеї та цінності. А також рекомендації щодо таргетованої реклами та роботи з інфлюенсерами. Можемо похвалитись результатами щодо зростання охоплень та залученості аудиторії. Також ця підтримка та співпраця допомогли нам відновити ще одне робоче місце SMM спеціаліста, що є також дуже позитивним зрушенням», – додає співзасновниця бренду Lol&Pop Олена Токар.
Оскільки ініціатива отримала високе зацікавлення зі сторони українських компаній, агенція запустила другий етап, «Світло можливостей 2.0», та розширила перелік запропонованих послуг для бізнесів.
Новий етап проєкту триватиме 10 місяців, протягом яких 30 малих та середніх офіційно зареєстрованих в Україні компаній безоплатно отримають індивідуальні комунікаційні стратегії для соціальних мереж та навчаться їх втілювати. Частина учасників також отримають консультації експертів з продажів, залучення інвестицій, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для кожного учасника передбачена робота з експертами протягом чотирьох місяців.
«Проєкт «Світло можливостей 2.0» дозволяє малим та середнім бізнесам на безоплатній основі оновити власні комунікаційні стратегії в соціальних мережах разом з експертами, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів. Під час першого етапу проєкту ми зрозуміли, як модифікувати його таким чином, щоб дати бізнесам індивідуальний перелік послуг, що підсилять їхню маркетингову діяльність. Ми збільшили кількість послуг у межах проєкту: до комунікаційних стратегій та менторства додали аудит та рекомендації по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес, формування планів розвитку та виходу на експорт. Для нас «Світло можливостей 2.0» – можливість допомогти більшій кількості бізнесів знайти власний комунікаційний підхід під менторство фахівців Svitlo», – зазначає засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.
Протягом реалізації ініціативи фахівці агенції Svitlo допомагатимуть компаніям учасникам розробити комунікаційні стратегії просування бренду в соцмережах та підготувати комунікаційні матеріали. Крім того, спеціалісти агенції працюватимуть як ментори, що допоможе командам учасників самостійно втілювати напрацьовані стратегії після завершення проєкту. Бізнеси отримають практичні поради та настанови, які сприятимуть розвитку бренду та підсилять конкурентоспроможність бізнесу як на українському, так і на закордонних ринках.
Відбір учасників проєкту «Світло можливостей 2.0» відбуватиметься у два етапи: заповнення анкети-заявки та інтерв’ю з фахівцями Svitlo Agency. Заявки прийматимуть у три хвилі: 20 березня – 17 травня, 20 травня – 19 липня, 22 липня – 20 вересня. Подати анкету та ознайомитися з деталями участі можна за посиланням: https://svitlo-agency.com.ua/svitlo-mozhlivostey-2-0
Посилання на анкету «Світло можливостей»: https://forms.gle/QL9diyBmhtpcdYKW8
Довідково:
? Комунікаційна агенція Svitlo вже 10 років працює у сфері маркетингу та допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Експерти працюють з соціальними, культурними та комерційними проєктами на європейському ринку. З 2023 створили проєкт «Світло можливостей», мета якого – допомогти малому та середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів, та покращити конкурентоспроможність.
? Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
-->
До теми
- Експерт розповів, як зміниться курс валют найближчим часом
- Мільйон гривень збитків бюджету: за матеріалами Бюро економічної безпеки на Закарпатті судитимуть підприємця
- 24 рулони не задекларованої імпортної плівки для ламінування опинилися на складі Закарпатської митниці
- Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до 31 травня без змін — 2,64 грн/кВт
- На Закарпатті пропонують роботу із зарплатою понад 12 тисяч гривень
- За матеріалами БЕБ на Закарпатті судитимуть 5 осіб, які організували нелегальні гральні заклади
- Наталія Німець: "Tolk - перспективна компанія, тому потребуємо активних співробітників, котрі мають бажання працювати"
- В Ужгороді обговорили, як розкривати потенціал міст України та Словаччини
- 4 ініціативи у сфері розширення можливостей жінок отримають по 5000$ на реалізацію
- Закарпатці вже сплатили з початку року майже 160 млн гривень військового збору
- З 1 квітня здійснюється автоматичний перерахунок пенсій для працюючих пенсіонерів
- Закарпатці за І квартал сплатили за землю понад 165 млн гривень
- Закарпатцям: грант на Програму бізнес-підтримки молодих підприємців/иць з малих громад України
- Правоохоронці виявили на Закарпатті склади з електронними сигаретами з підробленим акцизом. Вартість усього вилученого - близько 1 мільйона гривень
- У першому кварталі до місцевих бюджетів Закарпаття перераховано майже 2 млрд гривень податків
- Найбільше туристичного збору із початку року сплатили до бюджету Ужгорода
- Музичний фонтан у Виноградові добудували завдяки втручанню аудиторів
- Закарпатська митниця: цьогорічні митні платежі зросли на понад 2 мільярди гривень
- Закарпатцям: Конкурс субгрантів для неурядових організацій
- Ціни навесні: подешевшають продукти харчування, подорожчають сигарети та бензин
До цієї новини немає коментарів