Влітку вчителі-«іноземці» допомагатимуть юним українцям вдосконалювати «чужу» мову (ФОТО)
На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти з ініціативи департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА пройшов тренінг для вчителів іноземної мови (англійської, німецької, французької) області, які залучатимуться до проведення мовних таборів у районах.
Створення літніх мовних таборів є одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей іноземним мовам, які спонукатимуть школярів практично застосовувати знання, отримані протягом навчального року. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (ігрових та концертних програмах, дискусійних клубах, театральних студіях тощо), непомітно долати мовний бар’єр, поєднати навчання із захоплюючим відпочинком, а головне – отримати мотивацію для подальшого вдосконалення мовленнєвих навичок із іноземних мов. Основною метою мовних таборів – зацікавити учнів вивченням іноземних мов та сприяти самопідготовці.
На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти з ініціативи департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА пройшов тренінг для вчителів іноземної мови (англійської, німецької, французької) області, які залучатимуться до проведення мовних таборів у районах. На тренінгу розглянуто питання планування та управління проектом, активні форми роботи у мовному таборі, надано практичні рекомендації щодо написання плану роботи табору. Наталія Денисівна Химич, учитель англійської мови Іршавської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, запропонувала власну систему роботи з проектами літніх мовних таборів, що передбачає вдосконалення всіх видів мовленнєвої діяльності в цікавій ігровій формі, розрахованій на різні рівні мовної компетенції від A1 до B1.
Учитель англійської мови Вишківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Хустського району Ганна Іванівна Талабішка звернула увагу вчителів на активні форми роботи з учнями, які витікають із завдань мовного табору – показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосувати в інших сферах. Це дуже відрізняється від традиційного теоретичного підходу до процесу навчання. Саме через таку діяльність діти значно розширюють свій кругозір.
У мовних групах учителі ознайомилися з системою роботи з проектами для різних вікових категорій, яка передбачає активний діяльнісний підхід та практику всіх комунікативних навичок. Автентичні матеріали, які пропонувалися для зразка, слугують базою, можуть бути адаптовані та творчо використані вчителями.
-->
До цієї новини немає коментарів