Ужгородських абонентів обслуговуватимуть 10 працівників міськводоканалу (ФОТО, ВІДЕО)

Якщо раніше мешканці обласного центру витрачали на вирішення питань водопостачання та водовідведення близько півгодини, то тепер потрібно буде не більше 2-10 хвилин.

 

Ужгородський КП «Водоканал" переходить на новий, якісний сервіс для обслуговування населення – абонентський відділ. За принципом роботи «єдиного вікна», усі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в єдиному місці.

Якщо раніше ужгородці, що приходили вирішити питання водопостачання та водовідведення, витрачали на це близько півгодини, то тепер потрібно буде не більше 2-10 хвилин.

Міський голова Ужгорода Віктор Погорєлов та секретар міської ради Богдан Андріїв ознайомилися з роботою абонентського відділу та відвідали лабораторію перевірки лічильників, де використовується сучасне українське обладнання.

«Абонент, будь то фізична чи юридична особа, отримуватиме якісну послугу в одному місці. Щоб люди не мусили ходити між поверхами Водоканалу, шукати потрібні відділи, ми все помістили в одне місце. Впродовж місяця  остаточно налагодимо всю роботу», – повідомляє директор підприємства Станіслав Карташов.

Ремонтні роботи практично завершено, міський голова Ужгорода Віктор Погорєлов залишився задоволеним нововведеннями Водоканалу, єдине що рекомендував – укласти угоду з одним із банків, щоб той прямо в приміщенні без відсотків приймав платежі у населення, що зробить обслуговування ще зручнішим.

Абонентів обслуговуватиме десять працівників підприємства. В відділі можна буде укласти договір на обслуговування, на встановлення лічильного обладнання, отримати інформацію про стан особових рахунків, оформити субсидію та реструктурувати борг.

 

23 липня 2015р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів